پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهارمین جشنواره ملی نمایش سیاه‌بازی برای تابستان ۹۹ فراخوان داد

0

سومین جشنواره ملی نمایش سیاه بازی سال ۹۵ در مازندران برگزار شده بود.

طبق اعلام رسمی دبیرخانه  چهارمین  جشنواره سراسری نمایش های سنتی سیاه بازی متقاضیان باید سه نسخه از لوح فشرده “سی دی” یا “دی وی دی” حاوی فایل تصویری نمایش خود را به همراه سایر مدارک مورد نیاز برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره در استان مازندران ارسال کنند.

فرم تکمیل شده تقاضای حضور در جشنواره، خلاصه نمایش نامه نوشته شده  در یک برگ A۴ ، لیست کامل عوامل گروه با ذکر مسئولیت و عنوان،یک لوح فشرده حاوی حداقل ۵ قطعه عکس با کیفیت از اجرا،  خلاصه سوابق هنری کارگردان و گروه نمایشی در یک برگ .«A۴» نیز از دیگر ضوابط حضور در این جشنواره است.

علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند  مدارک خود را به آدرس مازندران، ساری، میدان امام خمینی (ره)، ابتدای بلوار دانشگاه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری نمایش های سنتی سیاه بازی ،  به کدپستی ۴۸۱۵۸ -۳۸۷۹۴ ارسال کنند.

حداکثر زمان نمایش ها ۹۰ دقیقه تعیین شده است. اسکان و پذیرایی گروه های پذیرفته شده در جشنواره بر عهده ستاد برگزاری جشنواره خواهد بود و به آثار پذیرفته شده در جشنواره بر اساس ضوابط اعطاء کمک هزینه و با نظر کمیته کارشناسی نا سقف ۴۰میلیون ریال پرداخت می شود.

این جشنواره به صورت رقابتی  برگزار می شود و به برگزیدگان  در بخش های مختلف, با نظر هیأت داوران ،جوایزی  اهدا خواهد شد و نمایش های برگزیده این جشنواره مستقیما به دبیرخانه جشنواره بین المللی نمایش های آئینی وسنتی کشوردر تهران معرفی می شوند.

 ارائه درخواست شرکت به منزله پذیرش ضوابط جشنواره بوده و گروه ها ملزم به رعایت موارد اعلام شده از سوی دبیرخانه به لحاظ  زمان، تعداد، مکان درخصوص اجرای آثارخواهند بود.

 مهلت ارسال آثار و مدارک لازم به جشنواره از مورخ دوم اردیبهشت تا یازدهم خرداد سال ۱۳۹۹ است و نتیجه آثار پذیرفته شده اول تیر ماه سال ۹۹ از سوی دبیرخانه اعلام خواهد شد.

دبیرخانه  چهارمین  جشنواره سراسری نمایش های سنتی سیاه بازی همچنین تاکید کرد که به مدارک ارسالی ناقص و یا تقاضاهایی که پس از تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال شود ترتیب اثر داده نمی شود و مدارک ارسالی نیز عودت داده نمی شود.

متقاضیان می توانند با  شماره  همراه  ۰۹۱۱۲۵۱۰۲۴۴ مسئول دبیرخانه جشنواره  “منصورعلی اصغری”  یا با شماره همراه دبیر و مدیراجرایی جشنواره “محمدجونیان”  ۰۹۱۱۱۵۷۳۴۴۸ تماس حاصل کرده و در صورت نیاز نیز با  شماره تماس دبیرخانه  ۰۱۱۳۳۳۶۲۰۰۷ و نمابر دبیرخانه   ۰۱۱۳۳۳۰۲۹۵۰ می توانید ارتباط برقرار کنند .

سومین جشنواره  ملی نمایش های سنتی سیاه بازی با ارسال ۴۷ اثر از ۲۰ استان دی ماه سال ۱۳۹۵ برگزار شد که  هفت نمایش به اجرا در آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.