پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهاردانگه، ویترین گردشگری طبیعی است

مرکز ثقل توسعه گردشگری در منطقه چهاردانگه چشمه سورت ،چورت ،آبندان الندان است و باید از فرصت‌های این بخش استفاده لازم را برد.

0

 

اسماعیل امنیی بخشدار چهاردانگه در جلسه بررسی و هماهنگی در راستای ساماندهی اماکن گردشگری بخش چهاردانگه ساری با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساری و مسئولین دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در محل فرمانداری ساری با اشاره به اینکه گردشگری یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اجتماعی بخش چهاردانگه است، اذعان داشت: اگر بتوانیم فرصت‌های سرمایه گذاری را در این منطقه مهیا کنیم شاهد شکوفایی گردشگری و ایجاد اقتصادی پایدار برای این منطقه خواهیم بود.

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری بخشدار چهاردانگه با اشاره به اینکه 100 نقطه گردشگری در این منطقه تعریف شده است، گفت: چهاردانگه ویترین نقاط گردشگری جنگلی، کویری و دشت است و باید با تصمیم مدیریتی، زیر ساخت ها را مهیا کنیم.

 

وی که خواستار اراده جمعی در این بخش شده، اذعان داشت: مرکز ثقل توسعه گردشگری در منطقه چهاردانگه چشمه سورت، دریاچه چورت و آب بندان الندان است و باید از فرصت‌های این بخش استفاده لازم را برد.

 

بخشدار چهاردانگه گفت: دستگاه های متولی باید برای توسعه گردشگری در این منطقه هماهنگی لازم را داشته باشند و همچنین امکانات و زمینه های ورود گردشگر فراهم شود.

 

امینی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری، بحث سلامت و طبیعت گردی بسیار مهم است، اظهار داشت: چهاردانگه نوید بخش آرامش روحی گردشگران است.

 

لازم به ذکر است که در این نشست اغلب نظرات و پیشنهادات به لزوم ایجاد زیرساخت در بخش گردشگری چهاردانگه اختصاص داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.