پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهاردانگه مهدعلما، شهدا، نخبگان و بزرگان بسیاری در طول تاریخ بوده است

نوبخت فرماندار مرکز استان در مراسم ماه مبارک رمضان در روستای سنام ضمن تسلیت پیشاپیش ایام شهادت امام علی(ع) و گرامیداشت شب های قدر گفت: شب قدر بهترین شب در جهت خودسازی معرفتی، قدرشناسی از نعمت ها و تلاش در جهت جبران کاستی‌ها است. ‎

0

فرماندار مرکز استان در مراسم ماه مبارک رمضان در روستای سنام بخش چهاردانگه شهرستان ساری با بیان اینکه اعتقاد و باور ما این است که روستاییان در تأمین امنیت غذایی، تولید ملی، کشاورزی و حفظ منابع طبیعی نقش اساسی دارند افزود: گام های راسخ دولت سیزدهم در شناسایی ظرفیت های توسعه، مردمی سازی و مشارکت مردم در شکوفایی اقتصاد روستا برداشته شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: فقر روستایی زمانی ریشه کن خواهد شد که با بسترسازی و هویت دادن به جوانان روستا و ایجاد انگیزه بین دهیار، اعضای شورا، پایگاه بسیج، پیشکسوتان و معتمدین روستا؛ همدلی، همراهی، همشنوی و همیاری در جهت توسعه همه جانبه روستا ایجاد شود.

فرماندار مرکز مازندران با اشاره به نامه ۳۱ نهج البلاغه که حضرت علی(ع) به امام حسن(ع) می فرمایند وَ لَا تَکُنْ عَبْدَ غَیْرِکَ وَ قَدْ جَعَلَکَ اللَّهُ حُرّاً، بنده دیگرى مباش، خداوندت آزاد آفریده است گفت: امام علی(ع)، پیشوایی زاهد، ساجد، عابد و عادل بود که در راه اشاعه فرهنگ توحید، انصاف، برادری و برابری به شهادت رسید.

وی در پایان با بیان اینکه چهاردانگه مهدعلما، شهدا، نخبگان و بزرگان بسیاری در طول تاریخ بوده است گفت: توسعه و آبادانی بخش چهاردانگه درگرو پیشبرد فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و شناسایی ظرفیت های موجود در جهت تغییر، تحول و آبادانی به نفع مردم می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.