پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیگیری پروژه آسفالت ورودی شهر کیاسر در دیدار شهردار با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

مهندس مسلم کاظمی شهردار کیاسر برای پیگیری آسفالت ورودی شهر، بازآفرینی شهری، برندسازی محصولات بومی و استفاده از ظرفیت های اقتصادی منطقه با مهندس نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و مهندس عنایتی مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری دیدار و گفتگو کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر،؛ مهندس مسلم کاظمی شهردار کیاسر برای پیگیری آسفالت ورودی شهر، بازآفرینی شهری، برندسازی محصولات بومی و استفاده از ظرفیت های اقتصادی منطقه با مهندس نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و مهندس عنایتی مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری دیدار و گفتگو کرد.

مهندس کاظمی شهردار ساماندهی و آسفالت پروژه ورودی شهر کیاسر را یکی از دغدغه های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر کیاسر عنوان کرد و گفت: جلسات متعددی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی برای اجرای پروژه آسفالت ورودی شهر صورت گرفت.

وی افزود: در این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی قول مساعد برای آسفالت پروژه ورودی شهر کیاسر را دادند و ابراز امیدواری کرد: آسفالت پروژه ورودی همزمان با آغاز فاز جدید پروژه ساری- تاکام کلید خواهد خورد.

شهردار کیاسر به موضوع بازآفرینی پایدار شهری در این دیدار اشاره کردند و گفت: برند سازی محصولات بومی منطقه،ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار،مشارکت صاحبان صنایع و بکارگیری از ظرفیت های اقتصادی بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در محله های هدف بازآفرینی شهری در اولویت شهرداری قرار دارد.

گفتنی است به دعوت مهندس کاظمی شهردار کیاسر، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و
مدیرکل دفتر فنی ، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، اوایل آذرماه سال جاری جهت بازدید از شهر کیاسر به این شهر سفر می کنند.

همچنین در این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از شهرداری کیاسر به منظور همکاری در نصب و جانمایی دستگاه شتابنگار در شهر کیاسر قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.