پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیگیری تعطیلی یک ماهه دو جایگاه CNG ساری در ایستگاه استاندار/باز هم وعده سرخط!

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اگرچه موضوع راه‌اندازی مجدد دو جایگاه سی‌ان‌جی برای بسیاری از مدیران شاسی‌سوار چندان حائز اهمیت نیست و حدود یک ماهی از تعطیلی دو جایگاه بزرگ سی‌ان‌جی شهر ساری می‌گذرد و اقدام اثرگذاری که منجر به راه‌اندازی مجدد آن نمی‌شود.

تلاش خبرنگار فارس برای علت تاخیر بیش از یک ماهه دو جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری ساری و اطلاع به همه مسؤولان امر به نفع مردم ختم به خیر نشده است.( اینجا بخوانید)

عباس رجبی شهردار ساری، سبحان رجب‌پور مدیر شرکت نفت منطقه‌ای ساری، سعید حسینی مسؤول تاکسی‌رانی شهرداری ساری، عباسعلی رضایی فرماندار مرکز استان، مرتضی بابایی لولتی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مهدی راجویان معاون عمرانی استاندار مازندران، محمدی تاکامی مدیرکل امور شهری استاندار مازندران و حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار از جمله افرادی بودند که خبرنگار فارس با آنها در این ارتباط گفت‌وگو کرده و دغدغه جدی این روزها مردم در ساری را به اطلاع آنها رسانده و پاسخی که به نفع مردم منجر شود دریافت نشده و این موضوع نهایتا با استاندار در میان گذاشته شد.(اینجا بخوانید)

در نهایت پیگیری‌های خبرنگار فارس این مسئله به ایستگاه استاندار مازندران رسیده است، هر چند که موضوع پیش از این نشست هم از طریق پیامک به اطلاع حسین‌زادگان رسیده بود.

احمد حسین‌زادگان در نشست خبری هم با تایید دریافت پیامک خبرنگار فارس، اعلام کرده است که به مسؤولان امر تاکید کردم که پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

استاندار مازندران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره تعطیلی یک‌ماهه دو جایگاه سی‌ان‌جی ساری، اظهار کرد: در استان مازندران این همه دستگاه سی‌ان‌جی وجود دارد که نباید در استان این مشکل پیش بیاید.

به گزارش فارس، دو جایگاه سی‌ان‌جی شهر ساری متعلق به شهرداری به مدت بیش از یک‌ماه تعطیل شد و همین موضوع مشکلات جدی برای بهره‌بردان ایجاد کرده است.

 

 

عدم پیگیری جدی مسؤولان استانی و شهرستانی برای راه‌اندازی این جایگاه سی‌ان‌جی نشان می‌دهد بروکراسی اداری در استان مازندران حتی برای کوچکترین و اساسی‌ترین نیاز مردم بیداد می‌کند این موضوع را اگر بخواهیم به سایر موضوعات استانی تعمیم بدهیم که در بحث کاهش بروکراسی اداری و پیگیری مطالبات جدی مردمی در استان مازندران اقدام عاجل و اثرگذاری انجام نشده است.

 /۸۶۰۰۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.