پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه در زادگاهش آرام گرفت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، مردم ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان نکا در شرق مازندران، امروز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در میان اشک و آه و فریادهای بلند ” یا حسین” با پیکر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه وداع کردند.

اقامه نماز بر پیکر این شهید به امامت حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی امام جمعه نکا برگزار و مردم پیکر پاک این شهید را تا آرامگاه ابدی اش در گلزار شهدای نکا همراهی کردند.

طبق وصیت این شهید مدافع حرم پیکر پاکش در جوار شهدای شهرستان نکا به خاک سپرده شد.

پیکر پاک ابراهیم عشریه که سه سال قبل به همراه ۱۲ نفر از دیگر همرزمانش در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسیده بود، یکشنبه هفته گذشته به وطن بازگشت و در اختیار معراج شهدای تهران قرار گرفت.

اردیبهشت سال ۹۵ پس از نقض آتش بسی که با وساطت سازمان ملل در سوریه برپا شده بود ،۱۳ تن از رزمندگان مازندرانی مدافع حرم در شهرک خان طومان سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند.

شهید ابراهیم عشریه یکی از مربیان و اساتید تاکتیک فنون نظامی و فارغ‌التحصیل دانشگاه افسری امام حسین (ع) بود که برای در اختیار گذاشتن دانش نظامی‌اش به عنوان یک مستشار به سوریه رفت و در همین جبهه نیز به شهادت رسید.

شهید ابراهیم عشریه ۲۰ اسفند ۹۴ لباس مدافعان حرم را بر تن کرد و ۳۵ روز بعد در ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه العیس سوریه به شهادت رسید.

۷۳۳۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.