پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیکر مطهر شهید عشریه روز شنبه در نکا تشییع می شود

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، پیکر این شهید والامقام اوایل هفته جاری به وطن بازگشت و در اختیار معراج شهدای تهران قرار گرفت. وداع با پیکر ایم شهید مدافع حرم دوشنبه شب در معراج شهدای تهران برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که مراسم وداع با پیکر این شهید گرانقدر جمعه شب در مصلای شهر نکا برگزار و مراسم تشییع هم روز شنبه ۸ تیر ماه از رو به روی سپاه نکا (توپخانه سابق) به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.

همسر شهید عشریه هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری مراسم وداع در تهران و قم گفت: مراسم وداع با شهید عشریه، عصر دوشنبه سوم تیر ماه در معراج شهدای تهران و سپس مراسم مشابهی دوشنبه شب در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد.

ساره عیسی پور افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پیکر شهید عشریه شب و روز سه شنبه مهمان مردم قم و حضرت معصومه (س) است.

شهید ابراهیم عشریه یکی از مربیان و اساتید تاکتیک فنون نظامی و فارغ‌التحصیل دانشگاه افسری امام حسین (ع) بود که برای در اختیار گذاشتن دانش نظامی به عنوان مستشار به سوریه رفت و در همین جبهه نیز به شهادت رسید.

شهید ابراهیم عشریه ۲۰ اسفند ۹۴ لباس مدافعان حرم را بر تن کرد و ۳۵ روز بعد در ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه العیس سوریه به شهادت رسید.

۷۳۳۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.