پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیکر جنگل‌بان فداکار نوری تشییع و خاک‌سپاری شد

پیکر مرحوم فضل‌الله علی‌پور جنگل‌بان مدافع و فداکار اهل شهرستان نور که بامداد روز گذشته در حین ماموریت توسط تیراندازی مستقیم قاچاقچیان جنگل جان داد، عصر امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری تشییع و خاک‌سپاری شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: پیکر جنگل‌بان فداکار این شهرستان فضل‌الله علی‌پور که بامداد روز گذشته در درگیری قاچاقچیان جنگل با شلیک تیر از اسلحه شکاری جان داد، عصر امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری تشییع و خاک‌سپاری شد.

 

در این مراسم مردم مازندران پیکر این جنگل‌بان فداکار را از مسیر ۲ کیلومتری دادگاه انقلاب اسلامی چمستان تا بانک ملی تشییع کرده و با اجرای موزیک عوامل منابع طبیعی، پیکر این مدافع منابع طبیعی از ورودی روستای آهودشت بخش چمستان شهرستان نور تا گلزار شهدای این روستا تشییع و به خاک سپرده شد.

 

مسئولان منابع طبیعی و امور اراضی کشور، مدیران ارشد مازندران، جنگل‌بانان شرق، غرب و مرکز استان، مدیران‌کل و مسئولان منابع طبیعی و جنگلداری، نمایندگان آستان قدس رضوی در جنگل‌های کشور، مسئولان استانی و شهری در این مراسم تشییع  پیکر مدافع جنگل‌های شمال حضور داشتند.

 

 

 فضل‌الله علی‌پور مأمور منابع طبیعی و جنگلداری شهرستان نور بامداد گذشته در درگیری قاچاقچیان جنگل و چوب‌های جنگلی در جنگل روستای سالده این شهرستان مورد اصابت گلوله مستقیم اسلحه شکاری قرار گرفت و علاوه بر شهادت این جنگل‌بان فداکار، سه مأمور دیگر اداره منابع طبیعی چمستان زخمی شدند.

 

در این اتفاق تلخ دو دستگاه خودروی نیسان قصد حمل چوب‌های قاچاق جنگلی را داشتند که حین گشت‌زنی مأموران منابع طبیعی با مشاهده مورد مشکوک، مأموران دستور ایست داده و قاچاقچیان چوب جنگلی پس از ایستادگی و مقاومت مأموران منابع طبیعی دست به تیراندازی از فاصله یک متری زدند.

 

پرونده این حادثه در حال بررسی بوده و تعداد پنج قاچاقچی متواری هم با تلاش عوامل امنیتی، انتظامی، قضایی و نظامی دستگیر شدند./فارس

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.