پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشرفت چشم‌گیر پروژه زیرگذر مسجد رسول قائم‌شهر+تصاویر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، پروژه زیرگذر مسجدرسول کمربندی شمالی «مسیر ملی» این شهر که حدود یک ماه از آغاز اجرای آن می‌گذرد، پیشرفت قابل توجهی داشته و پیش‌بینی می‌شود نهایتاً کمتر از دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

عباس صالح‌زاده شهردار قائم‌شهر سازنده زیرگذر میدان امام(ره) این شهر که نخستین پروژه زیرگذر در استان مازندران را با آن وسعت و زیبایی رقم زد، حال که باری دیگر به این شهرداری آمده، احداث ۴ زیرگذر جدید را در برنامه کاری دارد. مطمئناً با اتمام این پروژه‌ها بخش اعظمی از بار ترافیکی کاسته خواهد شد.

صالح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه تنها هدفم از حضور مجدد در شهرداری قائم‌شهر، فقط کار، کار و کار است، اظهار کرد: در دوره اولی که به‌عنوان خادم مردم در شهرداری قائم‌شهر حضور داشتم، شهروندان گرامی بهترین گواه هستند که چه اقدامات عمرانی هدفمند و ماندگاری در این شهر انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بنا بر خودستایی ندارم، خاطرنشان کرد: به هر حال شرایطی به‌وجود آمد که ادامه همکاری‌ام با شهرداری قطع شد اما مردم قائم‌شهر هیچ‌وقت پروژه‌هایی که موجب آبروی این شهر شد را فراموش نخواهند کرد.

شهردار قائم‌شهر تصریح کرد: من فرزند این شهرم و خودم را متعلق به شهروندان عزیز قائم‌شهری می‌دانم و مطمئن باشید تا زمانی که شرایط برای بنده مهیا باشد، همان‌طور که همگان شاهدند، شب و روزم را برای خدمت به مردم سپری می‌کنم.

به گزارش فارس، در ادامه تصاویر و فیلمی از روند پیشرفت این پروژه را مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

 

 

 /۳۱۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.