پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشرفت فیزیکی پروژه زباله‌سوز ساری در بخش ابنیه 70 درصد و در بخش تجهیزات 84 درصد

علیرضا سعیدی سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری با اشاره به روند عملیات پروژه نیروگاه زباله سوز گفت:پروژه زباله‌سوز ساری در بخش ابنیه 70 درصد و در بخش تجهیزات، 84.6 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

DCIM100MEDIADJI_0017.JPG
0

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، علیرضا سعیدی سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری درباره وضعیت پروژه نیروگاه زباله‌سوز اظهار کرد: پروژه زباله‌سوز ساری در بخش ابنیه 70 درصد  و در بخش تجهیزات، 84.6 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری در سال 91 شروع به کار کرد و به دلیل لزوم تحکیم بستر و اخذ مجوزهای زیست محیطی، دچار وقفه طولانی‌ مدت شد، افزود: در سال 94 با تنظیم الحاقیه به قرارداد اول و به روزرسانی برآورد هزینه‌ها، نسبت به انتخاب و به کار گیری پیمانکار جدید اقدام کردیم.

سعیدی  با اشاره به مشکلات قراردادی پیش آمده در سال گذشته، گفت: با درخواست شهرداری و حمایت همه جانبه مدیران عالی استان و نیروهای نظارتی، علل تاخیر پروژه واکاوی، نحوه ادامه همکاری با سرمایه‌گذار شریک، تعیین تکلیف و با حضور جواد طالبی شهردار ساری، گره از تمدید قرارداد پروژه پس از گذشت هشت ماه، باز شد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری  ساری ادامه داد: به دلیل نارضایتی کارفرما ازعملکرد  پیمانکار  جزء بخش سازه‌ای، با دستور شهردار، مراتب خاتمه پیمان به پیمانکار جزء ابنیه ابلاغ شد و در حال حاضر انتخاب و به کارگیری پیمانکار جدید ذیصلاح در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در کنار پروژه نیروگاه زباله‌سوز، پروژه‌های جانبی دیگری هم در دست اجرا داریم، گفت:احداث راه مستقل برای عبور ماشین‌آلات حمل زباله، احداث تصفیه‌خانه شیرابه، ساخت مخازن آب مورد نیاز در پروژه، پایش آنلاین آلاینده‌های زیست محیطی تحت نظارت سازمان حفاظت از محیط زیست و تامین خطوط انتقال آب شرب، شبکه‌های انتقال و پست‌های توزیع برق وتامین گاز اختصاصی برای مجموعه به صورت همزمان در حال پیگیری در بخش‌های طراحی، اخذ مجوز و تامین اعتبارات عمرانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.