پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیروزی استقلال مقابل نساجی در نیمه نخست

0

مصاف استقلال و نساجی در نیمه نخست با یرتری یک بر صفر شاگردان استراماچونی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، در ادامه هفته یازدهم فوتبال ایران، نساجی قائم‌شهر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی میزبان استقلال بود. نیمه نخست این بازی با یک گل به نفع استقلال خاتمه یافت.

علی کریمی در دقیقه ۳۳ برای استقلال گل زد.

موقعیت‌های حساس

در دقیقه ۱۳ نخستین موقعیت بازی توسط نساجی خلق شد که شوت محمد عباس‌زاده با اختلاف اندک از کنار دیرک دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۱، دومین موقعیت خطرناک هم به نام نساجی ثبت شد که رضا دهقانی از گوشه محوطه شش قدم اقدام به شوت‌زنی کرد و توپ با فاصله بسیار کم از کنار دیرک مخالف به بیرون رفت.

با این حال نخستین بار توپ از روی خط دروازه نساجی عبور کرد. در دقیقه ۲۳ و در شلوغی محوطه جریمه چشمی دروازه حقیقی را گشود اما داور این گل را آفساید اعلام کرد.

گل: در دقیقه ۳۳، ارسال کرنر توسط مهدی قائدی به روی دروازه، با ضربه سر علی کریمی تبدیل به گل نخست استقلال شد.

در دقیقه ۳۴، نساجی برای جبران گل خورده، دست به کار شد که محمد عباس‌زاده موقعیت تک به تک را از دست داد و سید حسین حسینی با خروج به موقع جلوی گل خوردن تیمش را گرفت.

در دقیقه ۳۵، استقلال صاحب موقعیت گل شد اما ضربه مهدی قائدی از مقابل محوطه جریمه، خوب نبود و حقیقی به راحتی توپ را در آغوش گرفت. یک دقیقه بعد آبی‌ها صاحب موقعیت دیگری شدند که مدافعان نساجی کار را برای دیاباته دشوار کردند و ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰، ضربه سر عباس‌زاده به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال در نیمه نخست به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی (کارت زرد ۶)، هرویه میلیچ، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، رضا علیاری، مجتبی بیژن،‌ مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، علی اصغر عاشوری، رضا دهقانی، حسن جعفری، حامد شیری، سید محمد میری، محمد عباس‌زاده.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.