پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیرامون حواشی اخیر برای پسر شجاع رسانه؛سید سرش را به باد سپرد!

2

آ سید روح‌الله، خرداد امسال چهل‌وچهار سالش کامل شده، میشه گفت «عاقلِ مرده»، صاحب خانواده است و مدام کنار بچه‌ها.
آشنایی ما بر می‌گرده به حدود ده سال قبل، روزی که دفتر سایت چهاردانگه‌نیوز رو توی مرکز بخش برای اولین بار باز کردیم، خداروشکر نزدیک یک دهه است که همکاری نزدیکی با هم داریم. این مدت مطالب زیادی تولید کردیم، چند تا جایزه هم بردیم.


کار رسانه‌ای در کنار مصائب، شیرینی‌هایی هم داره، مخصوصا زمانی که گره‌‌ای از مشکل مردم باز می‌کنی. مثل ساخت خونه صبا کوچولو در چالو…
آقای شجاعی رو شاید با مطالب طنز و شوخی‌‌هاش بشناسید، اما ما که باهاش همکاریم خیلی هم جدیه، سید تو کارش با کسی تعارف ندارد.


اما موضوع شکایت و برخورد قضایی که این روزها گریبان آقا سید روح‌الله رو گرفته شاید خوشایند خیلی‌ها نباشه، خبرنگار جماعت اما می‌دونه وقتی داره کلمات رو کنار هم می‌چینه براش باید دلیل و منطق بیاره، منبع و رفرنس ارایه کنه. جوری با مردم حرف بزنه که باورش کنند، مسئول هم به تریج‌قباش برنخوره!
سیدی که ما این مدت باهاش کار کردیم کمتر جوش خودش رو می‌زنه، بیشتر پیگیر اتفاقاتیه که پیرامونش می‌افته، سعی می‌کنه با ملاحت طبع موضوع رو طرح کنه.
ظرفیت‌های فراوانی داره که حاصل سال‌ها تجربه است، در بخش‌های مختلف رسانه کار کرده، و این باعث شده توانمندتر از بقیه همکاران نشون بده. خودش میگه صد بار دیگه بمیرم و زنده بشم بازم میرم سراغ طراحی و صفحه‌آرایی. به من نگید خبرنگار. عاشق کارشه، با مناعت‌طبع برخورد می‌کنه، رابطه مالی بین ما نیست. یعنی کارمون کار بنگاه‌داری نیست، پولی توش نیست. همش عشقه و علاقه.
سید روح‌الله در کنار مشکلاتی که برای خانواده‌اش وجود داره (بیماری فرزند) همیشه بشاش و خوش‌خنده است.
اینکه باید عرضه داشته باشیم و از ظرفیتش برای توسعه بخش، شهر و استان استفاده کنیم، اگر نه بگیر و ببند راهش نیست. متاسفانه در کشور ما رسانه‌ها کمترین امنیت شغلی رو دارن، رفاهیات بهشون نمیدیم، اما تا دلتون بخواد فحش و تهدید داره.

ویدیویی که ملاحظه می‌کنید رو سال گذشته آماده کرده بودیم، گفتیم بذاریم تا ۱۷ مرداد توی آب‌ونمک بخوابه، کپشن بامزه‌ای براش بنویسیم، شوربختانه متوجه شدیم آقای کارنامی نماینده شهرمون ازش شکایت کرده، ظاهراً روح‌الله آرم شرکت ایران‌خودرو رو روز استیضاح وزیر سمت پشت لباسش فوتوشاپ کرده، در حالی که آرم روی بازو مشخص بود، رسانه‌ها از صبح استیضاح فاطمی امین به رییس فراکسیون کارگری گیر دادن که چرا امروز این لباس رو پوشیدی.

این شوخی به مذاق بچه‌های دفتر آقای بابایی خوش نیومد، گفتن یکاری کنیم گربه رو دم حجله بکشیم، این اگر باشه دم انتخابات برای ما دردسر میشه. بهتره باهاش برخورد کنیم تا درس عبرتی بشه برای بقیه.
شجاعی اما از این خان عبور می‌کنه، نمی‌تونید آقا سید رو از کاری که عاشقشه دور کنید، وقتش رو شاید این شکایت و دادگاه رفتن بگیره، تمرکزش رو شاید از دست بده، مطمئن‌ایم با قوت بیشتری برمی‌گرده، در کنار ما به فعالیت رسانه‌ای ادامه میده، روح‌الله شجاعی عاشق چهاردانگه است و ما هم بی‌نهایت دوستش داریم.

2 نظرات
  1. عاشق ولایت می گوید

    سلام
    واقعا باعث تاسف هست که نماینده مجلس اینقدر سعه صدرش پایین وضعیف النفس وترسو هست که در مقابل یه کار طنز یه فرد رسانه ای از کوره در میره وشکایت میکنه وبرا خودمون باید تاسف بخوریم که چنین افرادی نماینده ما در مجلس هستند
    به آقای نماینده یاد آوری میکنم مجلات گل آقا وکارهای بزرگ ایشون در زمینه طنز وشوخی وطنزشون رو با مردان سیاست رو تورق بزنن وببین با چه مردان بزرگی طنازی وشوخی میکردندومردان بزرگ چقدر با سعه صدر ومهربانی استقبال میکردند نه شکایت

  2. چاپ دیجیتال می گوید

    ممنونم از بابت اخبار و مطالب مفیدتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.