پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام مشترک بخشدار و رییس آموزش و پرورش چهاردانگه

0


به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، امینی بخشدار(رییس شورای آموزش و پرورش
 ) منطقه و مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش(دبیر شورای آموزش و پرورش ) منطقه، طی پیامی، سالروز تأسیس و هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش را تبریک گفتند.

123

متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

شور و مشورت یکی از اساسی ترین مفاهیم مورد تأکید در اسلام و یکی از اصول اساسی در اداره امور به ویژه بكارگيري خرد جمعي، در تحقّق اهداف متعالي تعليم و تربيت فرزندان اين مرز و بوم می باشد.

 

قانون تشكيل شوراي آموزش و پرورش، از جمله تحولات اساسی كشور پس از انقلاب شكوهمند اسلامي، در آموزش پرورش است؛ که از اهداف آن كاستن تصدي دولت، واگذاري امور به مردم و محقق شدن مشاركت و نظارت مردم در آموزش و پرورش، توسعه و تجهيز فضاهاي آموزشي و همچنين تسهيل اجرای فعاليت هاي آموزش و پرورش، با بهره گيري از همه امكانات و منابع می باشد. اين شورا با مشخص كردن وظايف و ماموريت هاي محوله در ابعاد فرهنگي، علمي و اجتماعي، اثرات مفيدی بر پیکره ی آموزش و پرورش، بر جاي نهاد.

 

وظیفه شورا، توسعه همه جانبه نظام آموزشی و توجه به نظام تعلیم و تربیت است؛ که زیربنای اصلی توسعه ی فرهنگ هر جامعه و مایه اقتدار، استقلال و سربلندی آن می باشد.

 

خدمات و دلسوزی های اعضای پرتلاش شوراهای آموزش و پرورش، گره گشای بسیاری از مشکلات است؛ تا دستیابی به مهمترین اهداف عالیه نظام مقدس، که تربیت نسل است محقق گردد.

 

اینجانبان، از تمامي اعضای محترم شورای آموزش و پرورش، فرهنگيان دلسوز، اولیای محترم، خيرين گرانقدر، معتمدين ارجمند منطقه، که با امکانات و منابع موجود، قدم هاي مؤثري در جهت ارتقاي همه جانبه فعاليت هاي آموزشي و پرورشي و رفع تنگناهاي موجود آموزش و پرورش منطقه برداشتند، تقدیر و تشکر می نماییم.

 

جا دارد که به همین مناسبت سالروزتأسیس شوراهای آموزش و پرورش را به همه فعالان این عرصه تبریک عرض نماییم و امیدواریم؛ زمینه های لازم، جهت ایجاد همدلی و همراهی بیش از پیش مردم و مسئولین دیگر نهاد ها و سازمان ها با آموزش و پرورش، فراهم گردد؛ تا با نظارت و مشارکت دلسوزان و مدیریت بر مبنای مشارکت، نظام تعلیم و تربیت در راستای سیاست اجرایی نظام مقدس، سند تحوّل بنیادین و منویات مقام عظمای ولایت، به اهداف عالیه نایل گردد.

 

اسماعیل امینی، بخشدار منطقه چهاردانگه – سید محمدمسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.