پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام مشترک امام جمعه و بخشدار چهاردانگه به مناسبت اعیاد ماه شعبان المعظم

حجت الاسلام جلایی صلاحی،  امام جمعه و سلمان ستاری بخشدار محترم چهاردانگه به مناسبت اعیاد ماه شعبان المعظم پیامی صادر کردند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: حجت الاسلام جلایی صلاحی،  امام جمعه و سلمان ستاری بخشدار محترم چهاردانگه به مناسبت اعیاد ماه شعبان المعظم پیامی به شرح ذیل صادر کردند:
بسم الله الرحمن الرحیم

لاَ یـَسـْتـَوِی الْقـَاعـِدُونَ مـِنَ الْمـُؤْمـِنـِیـنَ غَیْرُ أُولِی الضَّرَرِ وَالْمُـجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بـِأَمـْوَالِهـِمْ وَاءَنـْفـُسـِهِمْ فَضَّلَ اللّهُ الْمُـجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَاءَنْفُسِهِمْ عَلَی الْقَاعِدِینَ دَرَجَةً وَکُلاًّ وَعَدَ اللّهُ الْحُسْنَی وَفَضَّلَ اللّهُ الْمُـجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ اءَجْرَاً عَظِیماً. (نساء: 95)
مـؤمـنـانِ خـانـه نـشـیـن کـه زیـان دیـده نـیـسـتـنـد بـا آن مـجـاهـدانـی کـه بـا مـال و جـان خـود در راه خـدا جـهـاد مـی کـنـنـد یـکسان نمی باشند. خداوند، کسانی را که با مال و جان خود جهاد می کنند به درجه ای بر خانه نشینان مزیّت بخشیده و همه را خدا وعده [ پـاداش ] نـیـکـو داده، ولی مـجـاهـدان را بـر خانه نشینان به پاداشی بزرگ، برتری بخشیده است.
توالی میلاد با سعادت امام سوم شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، قمر بنی هاشم ابالفضل العباس علیه السلام و امام سجاد زین العابدین علیه السلام را به فال نیک گرفته و نامگذاری این ایام به‌ عنوان روز پاسدار که ناشی از مفاهیم بلند، عمیق و معنادار می‌باشد و حقیقت آن را در اندیشه ژرف و بلندی که تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رقم زده است، می توان جستجو کرد.
و همچنین روز جانباز که حقیقتا یادگاران روزهای عشق و حماسه هستند، مایه افتخار و الگوهایی نمونه در عرصه زندگی از جمله اعتقادات و اخلاقیات برای همه بویژه جوانان عزیز ما هستند.
اینجانبان ضمن تبریک مناسبت ها و اعیاد مختلف شعبانیه به مردم خونگرم و ولایت مدار بخش چهاردانگه علی الخصوص پاسداران، رزمندگان و جانبازان سرافراز این بخش از شهرستان ساری، از خداوند منّان علو درجات و پیروزی های متوالی در عرصه ی پاسداری از انقلاب اسلامی ایران را برای ایشان مسئلت داریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.