پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام رییس اداره آموزش و پرورش منطقه جهاردانگه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، حامد خلیلی ازنی رییس اداره آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم پیامی صادر کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، حامد خلیلی ازنی رییس اداره آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم پیامی به شرح ذیل صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

قل هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون، انما یتذکر اولوالالباب(زمر/۹)

امر تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی از جانب خداوند متعال و انبیای الهی است، آموزگار اصلی بشریت پروردگار جهانیان است و از این روست که شغل معلمی را جایگاهی است رفیع و معلمان مورد اکرام همگانند.

 رنج امروز معلم، اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن در آینده است و او امروز خود را وقف فردای دیگران می سازدو با این کار، نام خود را در ردیف نام انبیا برکتیبه تاریخ به یادگار گذاشته است.

روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ایثار است و تجلیل معلم، سپاس از انسانی است که هدف و غایت آفرینش را تأمین، و سلامت امانت هایی را که به دستش سپرده اند، تضمین می کند.

اينجانب ضمن گرامي داشت ياد و خاطره  استاد شهید مطهری و با درود به ارواح طيّبه شهداي فرهنگي و دانش آموز و فرهنگيان متوفّي منطقه، در آستانه گرامیداشت روز و هفته مقام  شامخ معلم بر خود واجب می‌دانم این روز فرخنده و زیبا را به تمامی همکاران زحمت‌کش و سخت‌کوش در سالی که با شیوع بیماری کرونا،  کلاس‌های درس از حصار زمان و مکان خارج بود، تمام تلاش خود را در طبق اخلاص نهاده تا شاهد پیشرفت فرزندان این مرز و بوم باشند تبریک و تهنیت عرض نمایم.

همچنین جا دارد از اولیای عزیز دانش آموزان که در کنار معلمان با تمام توان در رسیدن به اهداف آموزش و تربیتی فرزندانشان در این شرایط ویژه تلاش کردند و موفقیت کنونی مرهون همکاری و همراهی اولیا خانه و مدرسه است قدردانی نمایم.

از خداوند منان موفقیت و سربلندی همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را خواستارم.

حامد خلیلی ازنی

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.