پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تقدیر امام جمعه بخش چهاردانگه از عزادان امام حسین علیه السلام در دهه اول محرم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،  امام جمعه بخش چهاردانگه طی پیامی از عزادان امام حسین علیه السلام در دهه اول محرم که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به نحو مطلوبی عزاداری کردند تقدیر و تشکر نمود متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

السلام علیک یا ابا عبدالله

از آن خوشم که شدم نوکر سرای‌حسین
منم غلام کسی که بُوَد گدای حسین

اقامه‌ی عزای سیدالشهدا امام حسین علیه‌السلام و یاران شیدای حضرتش در دهه‌ی نخستین محرم الحرام و جهاد مالی، جانی و آبروئی در راه آن حضرت از بزرگ ترین افتخارات و از راه‌های تقرب به خدای سبحان و موجب رحمت و مغفرت الهی است که شما عزیزان با افتخار از عهده‌ی این آزمون بزرگ الهی برآمدید.
برپایی این مجالس و ذکر احادیث و بیان سیره‌ی عملی اهل بیت علیهم السلام مخصوصا پرداختن همه جانبه به واقعه‌ی کربلا، در واقع همراهی با انبیا، اولیا و حضرت حجت عج الله تعالی فرجه الشریف بوده و مایه‌ی سعادت دنیا و آخرت.

گرچه اینجانب، خود را خادمِ خادمان آستان مقدس حضرت اباعبدالله علیه السلام و هیئات مذهبی می دانم، لکن بر خود لازم دیدم از خدمات بی شائبه‌ی تمامی افرادی که در برپایی مراسمات دهه ی اول ماه محرم در فضای حقیقی و مجازی کوشیدند، کمال تشکر را داشته باشم.
از مسئولین و خادمین امام حسین علیه السلام بخاطر تشکیل جلسات متعدد در زمینه سازی و از مردم نجیب و شریف چهاردانگه و شهر کیاسر به جهت برپایی عزای سید و سالار شهیدان آقا امام حسین علیه‌السلام و یاران باوفایش تقدیر و تشکر میکنم.
با توجه به اینکه در شهر و برخی روستاها خود ناظر بر زحمات عزیزان در شیوه ی اجرا و رعایت جوانب بجهت حفظ سلامت مردم فهیم بخش بودم و اخبار روستاها را نیز مرور می‌کردم، غالب روستاها در شیوه‌ی برگزاری مراسمات عزا با نظم و دقت فراوان، ولایتمداری و قانون‌مداری را به نمایش گذاشتند جاهای کمی هم که رعایت نشد ان‌شاءالله با دقت بیشتری مراسمات پیش‌رو را اقامه نمایند.
از زحمات علما،خطیبان،شاعران، ذاکرین و خادمین اهل بیت علیهم السلام و از عموم فعالین هیئات مذهبی و عموم مردم ولایت مدار بخش چهاردانگه خاصه شهر کیاسر، سپاسگزارم.
الطاف خدای متعال ، شفاعت امام حسین علیه السلام و سعادت را برای همه سروران، از خدای متعال خواستارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.