پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی درگذشت امام جمعه بهشهر

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

2

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن کامل پیام به شرح ذیل است؛

 

باسمه تعالی

“اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه ، لا یسدها شیء”

 

ارتحال عالم پارسا، با اخلاص و جلیل القدر، حضرت آیت الله حاج سیدصابر جباری، نماینده محترم مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر موجب تألم و تأثر گردید.

 

ایشان پس از پیروزی  انقلاب اسلامی در سنگر نماز عبادی سیاسی جمعه و مجلس خبرگان رهبری همواره منشاء خدمات  بسیاری بوده  و مایه دلگرمی خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و مردم متدین و حزب الله استان و تا آخرین لحظه عمر خود در دفاع از ولایت و رهبری از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و همیشه پشتیبان و حامی ولایت فقیه بودند.

 

اینجانب درگذشت این روحانی وارسته و مجاهد را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه های علمیه، مردم همیشه ولایتمدار استان مازندران مخصوصاً مردم شریف شهرستان بهشهر و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران و رضوان الهی و علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

 

2 نظرات
  1. اسماعیل توبه بالادهی می گوید

    خداوند رحمت کند آیت الله جباری را که مظلوم زیست و مظلوم مرد و خاری در چشم دشمنان بود. انشاالله با شهیدان بهشهری مشحور گردد

  2. اصغری می گوید

    با سلام. از نام خانودگی حجت الاسلام میرعمادی بر می‌آید که اصالتاً چهاردانگه‌ای یا لااقا اهل شهرستان ساری باشند. آیا همین‌طور است؟
    …………………………………………………
    پایگاه خبری چهاردانگه ساری: با سلام، حجه الاسلام میر عمادی اهل روستای اراء از توابع دهستان پشتکوه بخش چهاردانگه ی ساری هستند که چند سالی است نماینده ولی فقیه در استان لرستان هستند و مسئولیت امامت جمعه شهرستان خرم آباد را بر عهده دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.