پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک مشترک امام جمعه و بخشدار چهاردانگه به مناسبت هفته معلم

0

amini-teymoori 

به مناسبت آغاز هفته معلم از طرف حجت الاسلام تیموری امام جمعه و اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه خطاب به فرهنگیان زحمتکش این بخش  پیام مشترکی صادر شد که متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرفع الله الذین امنو منکم و الذین اوتوالعلم درجات. ( قرآن مجید)

«خداوند مقام مؤمنین را بالا می برد و کسانی از آنان را که علم دارند درجه می دهد. »

 

سلام علیکم ، اولین معلم هستی خداوند متعال است و هموست که از طریق انبیا آنچه را انسانها نمی توانستند بدانند به آنها آموخت. خدایی که کتاب عظیم خود قرآن را که راهنمای بشریت تا انتهای تاریخ است با خواندن آغاز کرد و به قلم سوگند یاد نمود.

 

12 اردیبهشت سالروز شهادت فیلسوف گرانقدر و استاد بزرگوار شهید علامه مرتضی مطهری بهانه ای است تا مقام شامخ علم و عالم گرامی داشته شود. گرچه هر روز و هر هفته روز و هفته معلم است و اختصاص یک روز و هفته به نام معلم نمادین است.

 

 معلم نمونه بارزی از انسانهای فعال فرهنگی و همچنین از خود گذشته ای است که در راستای اهداف آموزشی، ترویج فرهنگ اسلامی، پیشقدم بودن در امر تعلیم و تربیت و به تصویر کشیدن جلوه های عشق و ایثار در تاریخ پرافتخار این سرزمین تلاش کرده اند که اعمال آنها ستودنی است.

 

با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم را به فرهنگیان زحمت کش  بخش چهاردانگه  که در منطقه ای کمتر توسعه یافته تمام همت خویش را برای  اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیزمان گام برداشته و برای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز می کوشند تبریک گفته و توفیقات روزافزون همه معلمان فرهیخته  این دیار را در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی  مزین شده مسئلت داریم.

 

 

یوسفعلی تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه                           اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.