پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک رییس آموزش و پرورش چهاردانگه به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵

مسعودیان زاده، رییس اداره، به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ پیام تبریکی منتشر کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده، رییس اداره، به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ پیام تبریکی به شرح ذیل منتشر کرد:

متن کامل پیام  مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه :

ای نام تو بهترین سرآغاز       بی نام تو نامه کی کنم باز

خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمت، در سال تحصیلی دیگری را به ما ارزانی داشته، خدمتی که هدفش تعالی و رشد انسان و انسانیّت است.

بدون شک، سعادت و نیک بختی جامعه هم در گرو همین امر است. بشر به سبب کسب علم و معرفت توانست جهان را مسخّر خود گرداند و خالق جان و جهان آفرین را سپاس گوید و سجده بندگی و عبودیّت بر خاک درگهش نهد و به ایمان و تقوایش بیافزاید.

تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدّس ، بر قداست امر افزوده و تکلیفمان را دو چندان می نماید که فضای مدرسه را با یاد و خاطره ی شهیدان متبرّک سازیم و با تأسی از شهدای گرانقدر نظام اسلامی ، شهدای معلم و دانش آموز ، با خط و مشی امام راحل (ره)بیعت ببندیم که در خدمت به نظام تعلیم و تربیت و تبعیت از مقام عظمای ولایت ، از هیچ کوششی دریغ نورزیم .

امید واثق دارم ، در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، به نام سال«اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» زینت یافته است، فرهیختگان ، دلسوزان نظام ، اولیای خانه و مدرسه و دانش آموزان عزیز فرصت بدست آمده را غنیمت می شمارند و با تعامل و همدلی و درک صحیح از مسئولیت خطیر آموزش و پرورش کمک خواهند کرد تا سال تحصیلی جدید، سالی میمون و مبارک و توأم با بهره وری و موفّقیّت برای دانش آموزان عزیز باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای نظام اسلامی و هفته دفاع مقدّس، شروع بهار تعلیم و تربیت را محضر شما همکاران محترم ، دانش آموزان عزیز و اولیای ارجمد ، تبریک عرض من نمایم و موفّقیّت و بهره وری عزیران را تحت لوای حضرت حق ، امامت ولی عصر(عج) و نایب برحقّش ، مقام عظمای ولایت، از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

بهروزی و موفقیت قرینتان

سید محمد مسعودیان زاده

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.