پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک امام جمعه چهاردانگه به منتخبین مجلس شورای اسلامی

0

حجت الاسلام‌ جبارزاده امام جمعه چهاردانگه – کیاسر به منتخبین محترم‌مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. متن تبریک بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

محضر منتخبین محترم مردم شهرستان‌های ساری، میاندرود و بخشهای تابعه سرکار خانم دکتر عالیه زمانی کیاسری و جناب آقای دکتر علی بابایی کارنامی، سلام علیکم بحول و قوّه الهی موفقیت شما در کسب اعتماد مردم شهرستان‌های ساری، میاندرود و بخشهای تابعه بویژه بخش چهاردانگه و شهر کیاسر را تبریک‌ گفته، امیدوارم که با توکّل بر خداوند و  توسّل به حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظّم رهبری دامت برکاته، در راه توسعه وپیشرفت مادی و معنوی کشور تلاش مضاعف کرده و در راه خدمت رسانی به مردم صبور، فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی کوشا باشید.

بدیهی است صندلی مهم مجلس شورای اسلامی امانتی است که خونهای پاک بهترین جوانان مومن و مخلص این مرز و بوم برای آن بر روی زمین ریخته و این مسئولیت شما را دو چندان می نماید. درپایان از خدای بزرگ موفقیت روز افزون شما بزرگواران را در انجام وظائف مهم در مجلس شورای اسلامی مسئلت دارم. سید مقتدا جبارزاده امام جمعه چهاردانگه – کیاسر شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.