پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام بخشدار و فرمانده سپاه چهاردانگه به مناسبت عید غدیر و سالروز اقامه نماز جمعه در کشور

به مناسب عید عدیر و سالروز اقامه نماز جمعه در کشور پیامی از سوی بخشدار و فرمانده سپاه چهاردانگه صادر شد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بخشدار وفرمانده سپاه بخش چهاردانگه به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ غدیر و سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور پیامی صادر کرند.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
« الْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکمُ الْإِسْلامَ دیناً »
واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) است.
روز غدیر ضرورتی است برای هدایت و ارشاد بشر، روز غدیر روز تکریم، تبریک و تهنیت افلاکیان به یکدیگر است. روز کمال دین و اتمام نعمت هاست. روز پیوند رسالت و امامت است. روزی فراموش ناشدنی در تاریخ اسلام و انسان هاست. روز ولایت، امامت و شکرگزاری است.
اینجانبان عید سعید غدیر خم را به همه مسلمانان جهان بویژه به عموم مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار بخش چهاردانگه تبریک و تهنیت عرض می کنیم و از خداوند منان مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید
همچنین امروز مصادف است با برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور در روز پنجم مرداد ماه ۱۳۵۸ هجری شمسی که نخستین نماز جمعه در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت‌الله سیدمحمود طالقانی در دانشگاه تهران اقامه شد.
در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر هم، این فریضه سیاسی- الهی در حال حاضر توسط امام جمعه محترم بخش حجت الاسلام والمسلمین جلایی صلاحی اقامه می‌شود.
در پایان نیز سالروز این فریضه ی بزرگ الهی را به امام جمعه محترم حجت الاسلام والمسلمین جلایی صلاحی تبریک و تهنیت گفتند و برای ایشان و همه ی برپاکنندگان نماز جمعه آرزوی سلامتی روزافزون از خداوند متعال مسئلت داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.