پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام امام جمعه و فرمانده سپاه چهاردانگه در تقدیر از اعلام مشارکت رای اولی های چهاردانگه در انتخابات ۱۴۰۰

امام جمعه و سپاه بخش چهاردانگه پیامی را خطاب به رای اولی های بخش چهاردانگه به جهت اعلام حضور پرشور در انتخابات پیش رو صادر کردند

0

پیام امام جمعه و فرمانده سپاه بخش چهاردانگه در تقدیر از اعلام مشارکت رای اولی های بخش چهاردانگه در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، امام جمعه و سپاه بخش چهاردانگه پیامی را خطاب به رای اولی های بخش چهاردانگه به جهت اعلام حضور پرشور در انتخابات پیش رو صادر کردند؛
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
“يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم”
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

و به فرموده معمار کبیر انقلاب حصرت امام خمینی ره:
“میزان رای ملت است”

به طور قطع یكی از مصداق‌های یاری خدا، یاری دین خدا و همان حكومتی است كه دین خدا را برپا می‌كند و مصداق آن هم شركت در انتخابات می‌شود.

جوانان عزیز:
اینک که شانه‌هایتان برای تحمل بار تعیین سرنوشت کشورمان توانا شده‌اند، با قلبی پر از امید به فردایی بهتر،شانه به شانه هموطنانمان،برای اولین بار به صحنه افتخارآفرین نمایش اراده‌ها قدم می‌گذارید.
جمهوری اسلامی ایران بر پایه رای و مشارکت مردم استوار است و رای می‌دهیم تا سرنوشت بهتری را برای خود رقم بزنیم و قطعاً رای ما تاثیرگذار است.
همه ی ما باید امروز کسی را انتخاب کنیم که کاربردی‌ و عملیاتی باشد و در تمام عرصه‌های مختلف کشور حضور موثر پیدا کند.
شما رای‌ اولی‌ها در انتخابات خردادماه نقش خود را بهتر و بیشتر ایفا کنید تا فردی انتخاب شود که خدمتگزار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشد.
در اینجا این نکته قابل تامل است که شما رای اولی ها یقینا خواهید آمد تا صدای هم نسلان خود باشید،نسلی که همواره مورد قضاوت گذشتگان قرار گرفت اما اهل جا زدن نیست، شما در آغاز راه هستید، آینده ایران را از آن خود می‌دانید و بیشتر از دیگران دغدغه فردای این سرزمین را دارید زیرا معتقدید امروز شما موثر هستید و فردا شما ستون های کشور خواهید بود.
به همین منظور از تمامی  نوجوانان و جوانان بخش چهاردانگه شهرستان ساری که در همه ی عرصه های مختلف جامعه در این بخش نقش های بسزایی را ایفا کرده و میکنند دعوت بعمل می‌آید که با حضور ارزشمند خود در کنار یکدیگر باشید تا بتوانید ندای خواسته هایتان را بانگ بزنید و انتخابی در امتداد خون شهدا داشته باشید.
صدای شما، کلامِ شما و امیدها و آرزوهای قلبیِ شما یقینا برای پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد و امروز حضور ارزشمند شما در صحنه ی انتخابات می تواند نمایانگر آینده ای روشن برای تغییر وضع موجود باشد.
و کلام آخر اینکه (( ایران حرم است، در مکتب حاج قاسم، هر رای دهنده یک مدافع حرم است ))
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
جلایی صلاحی
امام جمعه بخش چهاردانگه

سرگرد پاسدارسید جواد نبوی
فرمانده سپاه بخش چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.