پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام امام جمعه بخش چهاردانگه به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد

0

امام جمعه بخش چهاردانگه طی پیامی فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین جلائی صلاحی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

رهبر انقلاب اسلامي ايران يكي از تاثيرگذارترين اشخاص قرن اخير و الگوي خيلي از آزاديخواهان و انقلابيون سراسر دنيا بود.

در سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.

 

۱۵خرداد نیز از جنس همان حماسه هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد. خون فرزندان ایران در ۱۵خرداد سرآغازی برای سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد.

 

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، بخصوص مردم متدیّن و انقلابی بخش چهاردانگه، شهر کیاسر، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. عزّت و سرافرازی ایران اسلامی عزیز در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی را از خداند متعال مسألت دارم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.