پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه چهار خطه کردن محور ساری – تاکام چه زمانی به پایان می‌رسد؟

محور ساری – تاکام- کیاسر بخشی از کریدور شمال – جنوب و یکی از شریان های مهم ارتباطی بین استانی مازندران و سمنان است که در جا به جایی کالا و مسافر نقش اساسی ایفا می کند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: محور ساری – تاکام- کیاسر بخشی از کریدور شمال – جنوب و یکی از شریان های مهم ارتباطی بین استانی مازندران و سمنان است که در جا به جایی کالا و مسافر نقش اساسی ایفا می کند.

این محور روزانه شاهد حجم بالایی از وسایل نقلیه سبک و سنگین است که در ایام اوج سفر با گره‌های ترافیکی مواجه می شود. از این رو تعریض و ۴ خطه کردن این محور در دستور  کار شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور قرار گرفت.

پروژه چهار خطه کردن محور ساری- تاکام که به نوعی ادامه عملیات اجرایی چهار خطه کردن مسیر ساری – سمنان  محسوب می شود سال ۸۴ در جریان سفر استانی دولت نهم مصوب شد. بعد از 15 سال، ۱۷ کیلومتر مسیر در روز ۲۹ خرداد  ۹۹  با  حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور افتتاح شد. گرچه این مقدار افتتاح شده خود نواقص زیادی دارد که باید رفع شود.

مسئولان امر قول دادند، چهار کیلومتر باقی مانده تا پایان سال 1399 تکمیل شود اما متاسفانه، بعد از افتتاح ، این جاده به طور کلی رها شده و هیچ اقدامی برای بهسازی مسیر افتتاح شده و تکمیل چهار کیلومتر باقی مانده انجام نگرفته است.

دودانگه، چهاردانگه و کلیجانرستاق، سه بخش بزرگ شهرستان ساری بیشترین وسعت شهرستان ساری و بخش عمده کشاورزی را به خود اختصاص داده اند ازاین محور استفاده می کنند که در بیشتر ایام شاهد ترافیک سنگین در این محور هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.