پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه میدان تره بار از اولویت های مهم در ساری است

فرماندار ساری با اشاره به اینکه پروژه میدان تره‌بار از اولویت‌های مرکز استان در بخش صنعت، معدن و تجارت است، گفت: توسعه شهرک صنعتی هم از اولویت‌های این حوزه است.

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه: احمد حسین زادگان صبح چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی شهرستان اظهار کرد: ساری دومین شهرستان در مازندران است که واحدهای تولیدی بسیاری را به خود اختصاص داده است.

 

 حسین زادگان  بابیان اینکه ساماندهی به پروژه میدان تره‌بار ساری از مواردی است که انتظار داریم، افزود: مکان فعلی میدان تره‌بار مرکز استان، بار ترافیکی بسیاری بر شهرستان ساری وارد کرده است.

 

این مسئول بابیان اینکه از ۴۱ واحد تولیدی که به بانک‌ها معرفی شدند حدود ۴۰ درصد واحدها در ۱۰ روز اخیر معرفی شدند، تصریح کرد: برای نخستین بار کمتر به دنبال تزریق پول به واحدها هستیم و سعی بر رفع موانع واحدها است و این تفاوت سیاست دولت باسیاست‌های گذشته در این بخش است و مهم‌ترین درخواست ما، تسریع در پاسخگویی بانک‌ها به واحدها تولیدی است.

 

نماینده مردم ساری در این نشست بابیان اینکه در شرایط خاصی قرار داریم، گفت: استفاده درست از منابع، بازاریابی و … باید مدیریت شود.

 

علی‌اصغر یوسف نژاد با اشاره به اینکه تکلیف همه ما حفظ اشتغال موجود و سپس ایجاد سرمایه‌گذاری و ایجاد مشاغل جدید است، تصریح کرد: ظرفیت‌های موجود واحدهای فعال هم باید به‌کارگیری شوند.

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه استفاده از وحدت رویه مصوبه‌های استاندار مازندران در این جلسات باید مورد تأکید باشد، ادامه داد: این اختیار استاندار مازندران باید به مسئولان در شهرستان هم تفویض شود تا مصوبات اجرایی شوند.

 

وی گفت: هدف ایجاد اشتغال است و باید فرمولی بین بانک‌ها و واحدهای تولیدی به وجود آید تا تسهیلات ارائه‌شده در محل موردنظر هزینه شود./مهر

1 نظر
  1. رضا می گوید

    تمام این حرفها شعار شعار و دروغ است . این حرفها سرکاری و سرگرمی مردم است کجاست عمل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.