پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرونده های مسن قضایی استان تعیین تکلیف می‌شود

0

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تمهیدات خاصی برای تعیین و تکلیف پرونده های مسن در شعب دادگستری استان درنظرگرفته شد تا از اطاله دادرسی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران حجت الاسلام محمد صادق اکبری در جلسه شورای معاونین  دادگستری استان که در خصوص ساماندهی پرونده‌های مسن تشکیل شده بود، اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح ودقیق وتلاش وجدیت اعضا، معظل پرونده‌های مسن حل شود.

وی تصریح کرد: موضوعات افزایش ورودی پرونده‌ها، اطاله دادرسی و پرونده‌های مسن همواره مورد تاکید بوده است که با روحیه جهادگونه همکاران قضایی و اداری بزودی شاهد کاهش اطاله دادرسی وافزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.

رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه سیاست دادگستری استان همکاری با قضات وهمکاران اداری دلسوز وکارگشاست، گفت: همچنانکه حامی قضات وکارکنانی که با دلسوزی ومجاهدت فعالیت می‌کنند، هستیم اما اگر شاهد کم‌کاری همکاران خود در هر حوزه باشیم طبق مقررات برخورد خواهیم کرد و در هر حوزه که با حجم پرونده‌ها مواجه باشیم وقت رسیدگی را خارج از وقت اداری افزایش خواهیم داد.

اکبری خاطرنشان کرد: با همکاری دیگر معاونین درصدد انجام برنامه‌های بسیار خوب در کاهش ورودی پرونده‌ها، جلوگیری از اطاله دادرسی و کاهش تعداد پرونده‌های مسن در استان هستیم تا حجم آن‌ها را به کمترین نقطه آن برسانیم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.