پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرهیز از عجله برای فروش سهام عدالت تا مشخص نشدن قیمت واقعی آن/ آمادگی شرکت‌های سرمایه‌پذیر استانی برای ورود به بورس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

عسکر توکلی رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور امروز درباره آخرین وضعیت سهام‌داران  سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با وجود توصیه‌های لازم در ارتباط با پرهیز از فروش سهام عدالت تا قبل از مشخص شدن ارزش واقعی سهام تعداد زیادی برای فروش سهام عدالت اقدام کردند که این امر موجب پایین آمدن ارزش آن همچنین بهم ریختن بازار شده است.

وی افزود: همچنان تأکید ما هم به سهام‌دارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کردند این است که در فروش سهام عدالت عجله‌ای نکنند تا ارزش واقعی سهام مشخص شود.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور با بیان اینکه باتوجه به عدم آگاهی لازم به سهام‌داران شاهد بروز مشکلاتی هستیم که به ضرر مردم تمام شده است، اضافه کرد: برخی که سهام عدالت خود را به فروش رساندند هنوز به مبالغ خود نرسیدند و در این زمینه شاهد مراجعات مکرر سهام‌داران به دفاتر و شرکت‌های تعاونی سهام عدالت در سطح استان‌ها هستیم درحالی‌که باید به کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

توکلی در ارتباط با وضعیت سهام عدالت متوفیان، تصریح کرد: خانواده‌ها با در دست داشتن  گواهی انحصار وراثت باید دفاتر پیشخوان مراجعه کنند البته در حال حاضر هیچ ثبتی انجام نمی‌شود تا تکلیف سهام‌داران مشخص شود و پس از آن می‌توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

وی با اشاره به آمادگی شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت برای ورود به بورس، خاطرنشان کرد: باید مقدمات کار برای ورود این شرکت‌ها به بورس توسط بورس انجام شود.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور با اعلام اینکه سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت نامه بانکی، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد، گفت: سهام‌دارانی که در روش غیرمستقیم ماندند هم سهام‌شان بیشتر شده و باتوجه به اینکه در آینده شرکت سرمایه‌گذاری‌های استانی وارد بورس خواهند شد، ارزش و دارایی‌های آن‌ها از محل پذیرش شرکت‌های سهام بیشتر خواهند شد.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.