پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرهیز از سفر به مناطق ییلاقی و کوهستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از مردم خواست با توجه به بارش برف از سفر به مناطق ییلاقی و کوهستانی پرهیز کنند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، حسن جهانیان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و کاهش دما و بارش برف در ظرف ۴۸ ساعت آینده در محور‌های کوهستانی استان هموطنان از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران ۲۲ راهدارخانه فعالیت دارند که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغولند.

به گفته جهانیان با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محور‌های شریانی و اصلی بوده از این رو از هموطنان با توجه به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های مکرر رسانه‌های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

با توجه به کاهش دما در محور‌های کوهستانی به همه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

به گفته جهانیان در حال حاضر تمامی محور‌های اصلی و شریانی استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است.

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز شماره تلفن ۱۴۱ (گویا) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.