پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده است/ پیشنهاهای خارجی را رد کردم

0

به گزارش خبرنگار مهر، آرین غلامی بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی دانشجویان در ساری با اشاره به اینکه مسابقات در شرایط کرونایی به شیوه مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، افزود: با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتم و تاکنون هیچیک از توافقات و مبلغ قرارداد پرداخت نشده است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات با فدراسیون اظهار داشت: در حال حاضر فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود و امیدواریم فردی که مدنظر بچه‌های شطرنج هست، رأی بیاورد تا اوضاع بد فدراسیون و بدهی‌ها حل شود و بعدز انتخابات روزهای خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری آنلاین مسابقات مشکلات خاص خود را دارد و احتمال اینکه تقلب بیشتر شود وجود دارد، گفت: با اینکه دوربین وجود دارد اما باز مشکلات خاص هست از این رو سعی کردم در مسابقاتی که رسمی‌تر هست، شرکت کنم زیرا چک کردن بازیکنان بهتر صورت می‌گیرد.

غلامی با بیان اینکه مازندران یکی زا قطب‌های شطرنج کشور است، افزود: متأسفانه به دلیل نداشتن مربیان در سطح بالاتر از پیشرفت ورزشکاران کاسته می‌شود.

استاد بزرگ شطرنج ایران با عنوان اینکه مسئولان در رشته شطرنج کم کاری کردند، افزود: نداشتن مربیان در سطح بالاتر نیز سبب شده تا ورزشکاران استان نتوانند در سطوح بالاتر درخششی داشته باشند.

وی با درباره پیشنهادت برای خود گفت: سال‌های قبل از آمریکا و اکنون از سوئد پیشنهاداتی ارائه شده است و من دوست دارم برای کشور خودم بازی کنم.

کد خبر 5010102
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.