پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پربازدیدترین مطالب چهاردانگه نیوز

0

پربازدیدترین مطالب چهاردانگه نیوز

پاسخ آقای کواکبیان به دو سوال اختصاصی چهاردانگه نیوز

اختصاصی چهاردانگه نیوز : آقای کواکبیان نماینده مردم شهرستان سمنان در مجلس شورای اسلامی در همایش مهاجران شهر سمنان که پیش از ظهر امروز جمعه 5/12/1390 در این شهر برگزار شده بود، به دو سوال اختصاصی چهاردانگه نیوز پاسخ داد.

تعداد بازدید: 142942

……………

کسب مقام اول مسابقات المپیاد دانش آموزی شیمی کشور توسط خانم عاطفه نظری

خانم عاطفه نظری فرزند آقای رضا نظری ( از روستای پایین ده ) به همراه گروه خود از دبیرستان فرزانگان شهرستان بهشهر که در تاریخ ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۰   برای شرکت در المپیاد دانش آموزی ( پایا ) در رشته ی شیمی عازم تهران شده بود، توانست مقام اول این مسابقات را در سطح کشور کسب نماید و افتخار دیگری برای خود و منطقه ی دو سرشمار بیافریند.

تعداد بازدید: 4270

……………

زارعی: نباید فقط به روستای اراء نگاه شود

فرماندار اسبق ساری با بیان اینکه از اول استقرار دولت نهم نگاهمان به بحث محرومیت زدایی بوده است افزود باید به کل منطقه چهاردانگه که منطقه ای محروم است نگاه شود و نه فقط به روستای اراء

تعداد بازدید: 4253

……………

مصاحبه با بخشدار چهاردانگه در باره انتخابات و چند مسئله دیگر این بخش

چهاردانگه نیوز: جناب آقای امینی! حضرتعالی به عنوان بخشدار چهاردانگه لطفاً در رابطه با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حوزه های رأی گیری، تعداد کلاس های آموزشی برگزار شده و شرایط مساعد برای برگزاری انتخابات منطقه توضیحاتی بفرمایید.

تعداد بازدید: 4201

……………

نقشه ی بخش چهاردانگه و موقعیت قرار گیری روستاها

نقشه ی زیر نمایی از بخش چهاردانگه و اطراف آن و موقعیّت قرارگیری روستاهای بخش چهاردانگه را نشان می دهد. این نقشه توسط سازمان منابع طبیعی استان مازندران تهیه شده است.

تعداد بازدید: 4118

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.