پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پای نوبرانه‌ها به بازار میوه مازندران باز شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بهار که فرا می‌رسد پای نوبرانه‌های بهاری در بازار میوه مازندران باز می‌شود.

 

این روزها بازار میوه استان مازندران با ورود میوه‌های نوبرانه از جمله گوجه سبز و توت‌فرنگی رنگین شده است.

با توجه به اینکه این میوه‌ها به‌صورت نوبرانه وارد بازار می‌شود از قیمت بالاتری نسبت به سال قبل برخوردار است.

 

سال گذشته گوجه سبز یا به قولی همان آلوچه ۲۰۰ هزار تومانی تعجب بسیاری به دنبال داشت که امسال با قیمت ۹۰ هزار تومانی درحال عرضه است.

با توجه به اینکه مازندران استان پرمیوه است، انتظار مردم این است قیمت میوه‌های بهاری و تابستانی با عرضه بیشتر بشکند تا بتوانند میوه را در سبد غذایی خود بیشتر داشته باشند.

 

همچنان که نوبرانه بهاری به بازار میوه استان رنگ و طراوت خاصی بخشیده قیمت بالای آن هم در چنین شرایطی از گرمای بهاری دور کرد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: شاهد عرضه میوه‌های نوبرانه بهاری ازجمله آلوچه و توت‌فرنگی در بازار مازندران هستیم.

امیرحسین فخرآوران افزود: قیمت امروز این میوه‌های نوبرانه آلوچه شهریاری ۵۰ تا ۶۰، آلوچه محلی ۱۵ تا ۲۰ و توت‌فرنگی بهنمیر بین ۳۰ تا ۳۵هزار تومان است.

 

وی بیان کرد: انتظار داریم طی روزهای آینده و با عرضه بیشتر محصول از حالت نوبرانه خارج شود و شاهد کاهش قیمت این محصول باشیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: فروشندگان خرد با دریافت سود ۳۰ تا ۳۵ درصدی می‌توانند نسبت به فروش میوه و تره‌بار اقدام کنند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب می‌شود.

 

 /۸۶۰۳۴/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.