پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایان سال و آخر هفته ای بارانی در انتظار مازندران

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و پیش بینی وضعیت جوی در استان مازندران، هوای استان از امروز تا اواسط روز سه‏ شنبه مورخه ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۴ به دلیل شکل ‏گیری جریانات جنوبی، افزایش نسبی دما و در ارتفاعات وزش باد گرم نسبتا شدید را در پی خواهد داشت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان مازندران، بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و پیش بینی وضعیت جوی در استان مازندران، هوای استان از امروز تا اواسط روز سه‏ شنبه مورخه ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۴ به دلیل شکل ‏گیری جریانات جنوبی، افزایش نسبی دما و در ارتفاعات وزش باد گرم نسبتا شدید را در پی خواهد داشت.

 

از بعدازظهر سه‏ شنبه با شمالی شدن تدریجی جریانات، از سمت غرب استان بارندگی و وزش باد ( برخی مناطق شدید ) شروع شده و به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می‏ یابد و روزهای چهارشنبه و پنج‏شنبه جاری هوای استان غالباً ابری و بارانی، وزش باد، کاهش دما و در ارتفاعات با بارش باران و برف همراه بوده و دریای خزر نیز مواج  پیش بینی می گردد.

 

لازم بذکر است با توجه به اینکه بارش طی چهارشنبه شب و روز پنجشنبه  از مقدار بیشتری برخوردار بوده لذا طی این مدت احتمال آبگرفتگی در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

 

ضمنا از اواسط روز جمعه بتدریج از مقدار ناپایداری و ابرناکی در استان کاسته خواهد بود.

 

 hava-94-12-24

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.