پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وصیت نامه شهید حجت الاسلام سلیمانی فرد به دستخط شهید

0

شهیدحجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد در سال 1337 در روستای ازنی متولد و در 22 مهر 1359 در سر پل زهاب به فیض عظمای شهادت نایل آمد و به  عنوان اولین شهید روحانی دفاع مقدس شناخته می شود.

شهید حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد این وصیتنامه رو پشت یک اعلامیه که در محکومیت و اعلام برائت از ضد انقلاب بود در خط مقدم جبهه غرب کشور نوشتند‌.

البته وصیتنامه مفصل ایشان که قبل از اعزام نوشته شده بود متاسفانه بدلایلی در دسترس نمی باشد.

متن وصیت نامه شهید حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور

خدایا به ما توفیق ده تا در راه تو خون ناقابل خود را نثار کنیم. اگر مردم برایم گریه نکنید، زیرا دشمن از این کار شما خوشحال خواهد شد. بدی های مرا عفو نمایید.

خدایا! جمهوری اسلامی ایران را به پیروزی نهایی برسان.

پروردگارا! رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی را از جمیع بلیات محفوظ و مصون بدار.

دخترم زهره جان! تو همواره بعد از من باید همانند حضرت زینب پیام رسان خون شهدا باشی. در این راه مجدانه بکوش و لحظه ای از پای ننشین.

همسرم! درس شهامت و شجاعت را از فاطمه زهرا بیاموز و در این راه گام بر دار و از مسیر الله هرگز منحرف مشو. اگر اسلام و جمهوری اسلامی ایران پایدار نمی ماند مگر با کشته شدن ما، پس ای گلوله ها بیایید و بدن ما را سوراخ سوراخ نمایی، اما اسلام عزیز و جمهوری اسلامی ایران باقی بماند. ان شاء الله .

از همه ی شما التماس دعا دارم. از همه شما پدر و مادرم و برادران و خواهرانم و همسر و دخترم و سایر دوستان و فامیلان خدا حافظی می نمایم. خدا حافظ…
درود بی پایان خداوند تبارک تعالی برروح قدسی شهید ولی الله سلیمانی فرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.