پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر اقتصاد تعطیلات پایان هفته را با همشهری‌های دانش‌آموز گذراند

0

نشست دکتر فرهاد دژپسند با اعضای شورای دانش‌آموزی شهرستان بهشهر در مدرسه شهید لطیفی شهر رستمکلا ، زادگاه و شهری که خانه پدری وزیر در آنجا واقع است ، برگزار شد.

بررسی های خبرنگار ایرنا نشان می دهد ، این وزیر مازندرانی کابینه دولت دوازدهم از زمانی که در این سمت قرار گرفت هرگاه برای گذراندن تعطیلات به زادگاهش سفر می کند ، به صورت غیررسمی به میان اقشار مختلف مردم اعم از تولید کنندگان ، فرهنگیان ، صنعتگران ، کشاورزان و دیگر اقشار می رود و پای صحبت آنان می نشیند.

بر اساس گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، قرعه برنامه غیررسمی دیدار مردمی دکتر دژپسند این بار به نام دانش آموزان افتاد و اعضای شورای دانش‌آموزی شهرستان بهشهر در فضای صمیمی، دیدگاهها و پیشنهادات خود را با وزیر اقتصاد در میان گذاشتند و خواسته‌های خود را بیان کردند.

تداوم حرکت در تحریم 

وزیر اقتصاد در این نشست گفت : کشور امروز در سایه تحریم ها و فشارهای بین‌المللی به حرکت خود ادامه داده است به طوری که حجم تجارت خارجی کشور نسبت به سال قبل حفظ شده است. 

دکتر دژپسند با اشاره به تعدد مفاخر علمی و فرهنگی شهرستان بهشهر و به طور کلی استان مازندران ، افزود : سرمایه اصلی دانش‌آموزان سخت‌کوشی و حمیت‌های فردی و جمعی آنان است.

وی ادامه داد : خواندن کتاب هایی همچون رمان و منابع علمی به تقویت ذهن و رشد شخصیت شما نوجوان کمک خواهد کرد که البته برای نیل به این دستاورد باید اهداف بلند و والا تعریف شود.

درخواست دانش‌آموزان از وزیر اقتصاد

در این نشست چند تن از اعضای شورای دانش‌آموزی شهرستان بهشهر دغدغه های نوجوانان در ارتباط با چشم انداز و افق توسعه کشور را با وزیر اقتصاد در میان گذاشتند.

پیش‌بینی فضا و امکانات آموزشی مناسب برای تحصیل ، امکانات ورزشی مناسب ، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، تقویت مهارت‌های اجتماعی ، میدان دادن به جوانان در عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی و توجه به مراکز فرهنگی و هنری از جمله خواسته هایی بود که نمایندگان شورای دانش آموزی بهشهر با وزیر همشهری خود مطرح کردند.

صادق علی‌بیکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر هم در این نشست گفت : حضور وزیر اقتصاد در جمع دانش‌آموزان نخبه شهرستان غنیمتی برای مجموعه آموزش و پرورش شهرستان است. 
وی با تاکید بر این نکته که ” فرهیختگان کشور الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان ما هستند ” ، افزود : نسل امروز با تحصیل و تلاش، آینده کشور را خواهد ساخت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.