پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر ارتباطات فردا ۱۷۵ طرح مخابراتی مازندران را رونمایی می‌کند

0

یدالله طهماسبی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آیین رونمایی از این طرح ها به صورت متمرکز و همزمان با برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی مازندران در نوشهر انجام می شود .

وی  هزینه اجرای این طرح ها را هم یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

۳۳ سایت نسل دوم، ۱۷۷ سایت نسل سوم و چهارم تلفن همراه، احداث یک سایت ای تی یی LTE، توسعه پوشش تلفن همراه در روستاها، اتصال ۲۴۳ روستا به شبکه ملی اطلاعات، برقراری رومینگ همراه اول و ایرانسل در تمامی روستاهای دارای پوشش استان، نصب و راه اندازی سیستم های دبلیو دی ام WDM نوری و ظرفیت سازی فیبرنوری اف تی تی اچ FTTH، راه اندازی سوئیچ مرکزی نوری و سیستم های سوئیچ دسترسی نوری از طرح هایی است که رونمایی می شود.

طهماسبی همچنین گفت که وزیر ارتباطات علاوه بر شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی و رونمایی از طرح های مخاراتی و ارتباطی ، در یادوراه شهدای روستای نیمور از توابع شهرستان نوشهر شرکت و سخنرانی می کند.

آذری جهرمی وزیر معین ستاد اقتصاد مقاومتی در استان مازندران است. ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با هدف تحقق برنامه ملی مصوب در اقتصاد مقاومتی سال ۱۳۹۴ در کشور تشکیل شد و فرماندهی آن را اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری بر عهده دارد. 

برای مازندران در سال جاری ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی شامل راه اندازی پنجره واحد، ساماندهی آببندان ها ، پرورش ماهیان خاویاری، تولید برق، طرح های جمع آوری آبهای سطحی مصوب شده است.

پارسال هم ۹۲ طرح اقتصاد مقاومتی برای مازندران مصوب و اجرایی شده بود.

۲۰۹۶/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.