پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وداع به ياد ماندني مردم ساري با فرزند شهيد گرانقدر فضل ا… محسني

0

پایگاه خبری چهاردانگه: پيكر پاك مرحوم نصرا… محسني فرزند معظم شهيد گرانقدر فضل ا… محسني عصر روز دوشنبه چهارم ارديبهشت ماه بر روي دستان پرتوان مردم قدرشناس و ولايتمدار شهرستان ساري با انجام سينه زني و نوحه سرايي تشييع و در جوار منور پدر بزرگوارش به خاك سپرده شد.
در اين مراسم كه خانواده هاي معزز شهدا، ايثارگران ،فرزندان گرانقدر شهدا،مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران، مدير كل و كاركنان صدا و سيماي مركز مازندران،رئيس و كاركنان بنياد شهيد ساري و جمعي ازمسئولين ادارات شركت داشتند پيكر مطهر خدوم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از مقابل منزلش تا ميدان شهداء ساري تشييع و پس از آن جهت خاكسپاري به آرامگاه ملامجدالدين اين شهر انتقال يافت و در جوار پدر شهيدش آرام گرفت.
مرحوم نصر ا… محسني در سمت رئيس حراست صدا و سيماي مركز مازندران مشغول به كار بوده است كه سحرگاه امروز بر اثر عارضه قلبي به ديار حق شتافت.
گفتني است مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران به همراه مدير كل صدا و سيما ،رئيس بنياد شهيد ساري و رئيس حراست بنياد استان در منزل خانواده شهيد گرانقدر محسني حضور يافتند و ضمن ابراز همدردي ،ضايعه درگذشت جانكاه فرزند شهيد معظم محسني را به مادر صبور، برادران ، خواهران ، همسر و فرزندان داغدارش تسليت گفتند.

شهید فضل الله محسنی در 3 فروردین 1329 در روستای ولویه سفلی متولد و به عنوان بسیج در دفاع مقدس شرکت نمود و در 12 اسفند 1365 در شلمچه در اثر اصابت ترکش به سرش به شهادت رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.