پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وجود ۱۹۱ زندانی مهریه در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عشریه پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران بااشاره به وجود ۵۷۷ زندانی غیرعمد در استان افزود: از فروردین تاکنون ۹۳ زندانی توسط ستاد دیه استان آزاد شدند.

وی با عنوان اینکه بیشترین محبوسان و جرایم غیرعمد به دلیل مهریه در زندان به سر می‌برند، اظهار داشت: در هفته جاری نیز دو زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مازندران با اشاره به فصل جدید ستاد دیه استان افزود: مردم مازندران بسیار مؤمن و مهربانی هستند و هر مقطعی که به مشکل خوردیم، پای کار بودند.

وی با اظهار اینکه در مسئله اخیر کرونا مردم بیشترین نقش آفرینی را کردند، ادامه داد: همه زندانیان، مجرم نیستند و برخی ناخواسته گرفتار شدند و باید زمینه آزادی آنان را فراهم کنند.

رئیس ستاد دیه مازندران با اشاره به وجود و فعالیت کارخانه‌های در مازندران از رسانه به عنوان ظرفیت خوبی برای شناخت و معرفی ستاد دیه در استان خبر داد و گفت: کارگروه رسانه‌ای ستاد دیه استان مازندران راه اندازی و فعال شده است.

وی ادامه داد: کارگروه رسانه ستاد دیه در شهرستان‌ها نیز راه اندازی می‌شود و باید از ظرفیت رسانه برای پیشبرد امور بهره گرفت.

عشریه با بیان اینکه ۲۳ زندانی جرایم مالی در استان زن هستند، ادامه داد: ۱۹۱ زندانی به دلیل عدم توان پرداخت مهریه در زندان به سر می‌برند.

کد خبر 4994183
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.