پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واگذاری صنایع چوب و کاغذ نشدنی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علوی نژاد صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی نمایندگان کارگران با استاندار مازندران بااشاره به بروز مشکلات برای نیروهای حفاظتی جنگل اظهار داشت: در سال گذشته با مشکلات کارگران مواجه بودیم و معوقات کارگران از جمله خواسته‌هایشان بودند.

وی ادامه داد: دولت ۱۳۰ میلیارد تومان به نیروهای حفاظتی جنگل بدهی داشت که این بدهی تا پایان سال قبل پرداخت شد و امسال متأسفانه باز این مشکلات در حال تکرار است.

علوی نژاد یادآور شد: نیروهای حفاظتی شمال کشور با تشکیل تعاونی جنگل نشینان در پی واگذاری شرکت صنایع چوب و کاغذ هستند و این مسئله دارای اشکال قانونی بوده و امری نشدنی است.

رئیس مجمع نمایندگان کارگران به دستمزد کارگران اشاره کرد و گفت: شرکتی که جنگل ودرخت را نمی‌شناسد نمی‌تواند جنگل را اداره کند.

وی با اظهار اینکه ۱۶۱ میلیارد تومان برای نیروهای حفاظتی جنگل شمال اعتبار مصوب شده است، خواستار پیشگیری از صدور آگهی واگذاری شد.

شناسایی ۶۷ هزار کارگر ساختمانی

ساداتی رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران نیز با اشاره به شیوع کرونا ویروس گفت: متأسفانه کارگران ساختمانی و فصلی شرایط سختی را می گذارنند و باید نسبت به رفع مشکلات آنان تلاش شود.

وی عنوان کرد: بسیاری از کارگران روزمزد هستند و معیشتی دارند و تاکنون ۶۷ هزار نفر از کارگران ساختمانی و روزمزد در استان شناسایی شدند.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران یادآور شد: قر است ۱۹ هزار نفر از کارگران از طریق ستاد فرمان اجرایی حضرت امام مورد حمایت قرار گیرند و امیدواریم شمار این افراد افزایش یافت.

کد خبر 4912594
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.