پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واگذاری اسناد و املاک علوی به ارزش ۳۹۶ میلیارد ریال در مازندران

0

ایسنا/مازندران رییس بنیاد مستضعفان مازندران گفت: هزار و ۲۵۰ فقره اسناد و املاک علوی به ارزش ۳۹۶ میلیارد ریال برای رفع محرومیت زدایی در مازندران تحویل داده می‌شود.

محمد مومن آبادی در مراسم واگذاری هزار و ۲۵۰ فقره اسناد و املاک علوی که با حضور ریاست بنیاد مستضعفان کشور و مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد امام خمینی (ره) شهر بهنمیر شهرستان بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: این املاک به مساحت ۷۲ هزار متر مربع و به ارزش ۳۹۶ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: ۸ هزار و ۳۰۰ فقره سند مالکیت املاک اراضی به مساحت یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۶۲ مترمربع با ارزش ۲ میلیارد و ۶۸۲ ریال به قشر آسیب پذیر و نهادهای تحت حمایتی اهدا شد.

 رییس بنیاد مستضعفان مازندران خاطرنشان کرد: هزار و ۳۹۳ فقره سند مالکیت املاک اراضی نیز به مساحت ۲۲۱ هزار و ۶۷۱ مترمربع با ارزش بالغ بر ۴۸۲ میلیارد ریال با لحاظ ۵۰ درصد تخفیف در قالب بند (ب) آیین نامه سازمان بنیاد مستضعفان به سایر امور اراضی واگذار شده است.

مومن آبادی ادامه داد: علاوه بر آن در راستای ارتقای سطح سلامت و معیشت مردم تعداد ۶۸ هزار و ۴۲۲ سبد کالا در ۱۱ شهر استان با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان توزیع شد.

وی افزود: کمک بلاعوض جهت تامین مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر و افراد تحت پوشش بهزیستی صورت گرفته که در این راستا تاکنون ۲۹۵ دستگاه ساختمان مشمول طرح گردیده است.

 رییس بنیاد مستضعفان مازندران گفت: هدیه پوشاک از طرف مقام معظم رهبری برای ۴۲ هزار و ۵۷۰ دانش آموز دختر و پسر در سطح استان توزیع شده است.

 مومن آبادی تاکید کرد: اجرای طرح ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان مازندران برای ۴ هزار و ۴۸۴ نفر و همچنین پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن و تامین مایحتاج اولیه خانواده‌های دارای نوزادان چند قلو، تامین تجهیزات مورد نیاز برای ۶ آموزشگاه شبانه‌روزی، مهارت‌آموزی و اجرای طرح چمن مصنوعی برای ۶ روستای محروم از دیگر خدمات بنیاد مستضعفان استان بوده است.

وی یادآور شد: بنیاد مستضعفان دارای خدمات متعدد دیگری نیز در جهت محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار محروم، ایجاد اشتغال از جمله اعطای وام خود اشتغالی دانشجویی، اجرای طرح های مشارکتی و پرداخت هزینه درمان بیماران خاص را دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.