پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واژگونی یک کامیون شرکت کاله در جاده ساری – کیاسر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ، یک دستگاه کامیون حامل شیر شرکت کاله مازندران در صبح پنجشنه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ در پیچ مرگبار کلاج خسه در جاده ساری – گیاسر ، واژگون شد.

4

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ، یک دستگاه کامیون حامل شیر شرکت کاله مازندران در صبح پنجشنه  ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ در پیچ مرگبار کلاج خسه در جاده ساری – گیاسر ، واژگون شد.

 

در این حادثه به رانند کامیون  آسیبی وارد نشد.

 

 شرکت بزرگ کاله  بخشی از  شیر مورد نیاز خود را  از استان سمنان و خراسان تامین می نمایند و کامیون های این شرکت در جاده ساری – کیاسر-  سمنان تردد می نمایند.

 

پیچ کلاج خسه از پیچ های بسیار خطر ناک جاده – ساری کیاسر و نعداد زیادی کامیون تا کنون در این پیچ واژگون شده اند. تا کنون اقدامی برای حذف آن صورت نگرفته است و معلوم نیست چه تعداد باید در این پیچ خطرناک  کشته شوند و یا کامیون ها واژگون گردند تا مسدولین راه و شهر سازی استان به فکر این جاده بیفتند.

 

photo_2016-08-05_05-17-53

4 نظرات
  1. m.z.k می گوید

    آقایانی که سنگ دامادی رو به سینه میزدین .یادتون میاد که قبل انتخابات آقای دامادی با بوق و کرنا همه رو خبر دار کرد که یکی از طرح های اجرایی من در مسیر ساری-کیاسر برداشتن پیچ خطر ناک و حادثه ساز کلاچ خسه هست ..کو .اینم یکی از وعده های …. مسئولین .مردم چهاردانگه از چنیدن سال که انقلاب شد فقط وعده و وعید شنیدن . جز چند طرح مجبوری ما که چیزی ندیدیم ..آقایان مسئولین به عمل کار براید به سخن گفتن و وعده دادن نیست. مردم چهار دانگه واقعا صبر شون بالاست شما رو به خدا دلتون به حال مسافران غریبی که از این جاده گذر میکنن بسوزه که ما همه روزه شاهر مرگ چند تا از این عزیزان تو این مسیر هستیم.واقعا جای تاسفه

    1. null می گوید

      با تشکر از برادر بزرگوار m.z.k
      بله درسته این دکتی جونی که آقایون سنگشو به سینه میزدن اون روزی که اومد در مراسم یک بنده خدا در کیاسر که با عکس العمل خیرخواهان کیاسری روبرو شد و بعد از آن زمان بر علیه همین کیاسری ها سخن گفت . همان افرادی که میگفتند شجاعی برای ما مشکل ذوب آهن را برطرفد کرده و حتی از کارگران دیر شهر ها هم به طرف داری از شجاعی شعار میدادند و همان کیاسری ها شدند دوستار سرسخت دامادی
      دامادی که ۲ سال پیش قرار بود بودجه اصلاح محور کلاچ خوسه را بگیرد و بعدش هیچی که هیچی
      به قول آقای حقوقدان گوش نمیدید دیگه…

  2. احمد کفشگر کیاسری می گوید

    در همین حوالی که پلنگی را نا مطلعان ازپای در آوردند وخبر ها در رسانه ها پیچید واین منطقه با این نکبتی مشهور شد این با ر شیری غرش کنان از کوهای البرز مرکزی در منطقه ی پیچ مشهور کلاج خوسه (پیچ شرکت تعاونی خودمان !) دیده بر جهان بست وسر به تیره سرد تراب فرود آورد شیر کش شد این پیچ وشیری که تعلق از شرکت کاله بر خود داشت وتیر های تیز وناملموس این پیچ بر پیکر هر رهگذری کار زار می افتد شوخی نکن با این پیچ که این پیچ مثلث بر مودای این منطقه است بد بجنبی ترا با خود خواهد برد حالا می خواهی شیر باشی یا پلنگ باشی یا هر چی گه باشی باش . ودر ادامه مسئولین ما هنوز به جنگ این پیچ مثلث برمودایی نیامده اند چون از او می ……….

  3. عطایی نژاد می گوید

    بارزترین مشکل حوزه ی انتخاباتی شهرستان ساری این پیچ کلاج خسه است تا آنجا که به یاد بنده هست از سال ۸۳ به بعد خسارات جانی و مالی فراوانی این پیچ بر زند گی مردم وارد کرده تاکنون سه دوره ی مجلس تمام شده و چهارم دوره شروع شد حالا سوال است ؟ ۱_ ایا نمایند گان محترم به خصوص دکتر شجاعی از نزدیک این مشکل جاده ای که بلای زندگی مردم شده است تاکنون ندیده اند ۲_ اگر دیده اند ایا باید در این مورد مردم طومار بنویسند خدمت اقایان ببرند تا این مشکل را حل کنند ۳_ این نمایندگان محترم مشکل به این کوچکی را سال ها لاینحل گذاشتن چگونه می توانند مشکل بیکاری ،تسطیح اراضی ، منابع طبیعی ، و…حل کنند ۴_ این نمایندگان کمترین دین خود را به مردمی که پای صندوق های رای رفتند ادا نکردند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.