پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

واژگونی همزمان 2 خودرو در منطقه گردشگری چشمه سورت

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری از واژگونی همزمان دو خودرو سواری در منطقه گردشگری چشمه آب معدنی سورت مازندران خبر داد.

4

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، اسماعیل امینی در گفت‌وگو با فارس درباره وقوع سانحه تصادف در منطقه گردشگری چشمه آب معدنی سورت گفت: دو اتومبیل در حین تردد در این مسیر به دلیل بالا بودن سرعت از پل هشت متری که در مسیر وجود دارد به داخل رودخانه سقوط کردند.

 

وی تصریح کرد: در سقوط یک خودرو شاسی بلند از روی پل به داخل رودخانه چهار نفر مصدوم شدند که با کمک نیروهای امدادی منطقه مازندران و سمنان به مرکز درمانی فولادمحله سمنان منتقل شدند و در تصادف دیگر نیز در این منطقه یک دستگاه خودرو سمند نیز دچار سانحه شد که این سانحه تصادف تنها یک مصدوم داشت.

 

جاده دسترسی به منطقه چشمه آب معدنی سورت که این روزها محل تردد بسیاری از گردشگران کشور است، فاقد علائم رانندگی است که همین موضوع نیز باعث تصادف خطرناک بر روی پلی که در این مسیر قرار دارد می‌شود.

 

4 نظرات
  1. بیدل کیاسری می گوید

    خوبه که علت تصادف رو خوب تشخیص میدین،
    از یک طرف میگین چرا گردشگر به شهرمان نمیاد، از طرف دیگه میگین جاده ما استاندارد نیست و برای افرادی که با این جاده آشنا نیستند(گردشگرها) خطرناکه بهتره نیان.

  2. یکی می گوید

    خدا به داد بچه های مردم برسه

  3. کاربر می گوید

    35 سال گذشت همینطوری بود. باز هم همینطوریه. این همه گفتیم چی شد؟ کی ارزش قایل شد؟ شما خودتان شاهد هستید

  4. اسماعيل عاليشاه می گوید

    بنده واقعا متاسفم. آقايون مسئول فاصله زماني كياسر تا اروست و همچنين فاصله زماني مهديشهر تا اروست كدوم بيشتره؟ مطمئناً دومي دو برابره. پس چرا نيروهاي امدادي مهديشهر زودتر از كياسر رسيدند به صحنه واژگوني؟ بازم بياييد براي مردم شعار بديد ميخواهيم سورت را درست كنيم. نه به مردم دروغ نگيد. بياييد همين پلي كه تا حالا چندين ماشين از روش سقوط كردند را حداقل يه گاردريل چندمتري قبل از آن نصب كنيد كه واقعاً براي افراد ناشناس مخصوصا در شب سخته … اميدوارم فقط دنبال از خود كوه ساختن نباشيد.
    …………………………………………..
    چهادرانگه نیوز: پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهرستان مهدیشهر در سه راهی جاده کیاسر – دامغان – مهدیشهر در شمال فولادمحله مستقر بوده و با تلماده حدود 5 کیلومتر فاصله دارد که در مواقع امداد بدون توجه به مرز استانی و شهرستانی به کمک مصدومان و حادثه دیدگان می شتابند. مراتب جهت آگاهی خوانندگان گرامی سایت چهادرانگه نیوز یادآوری شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.