پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هیئت همدلی| از توزیع 1500 بسته غذایی تا ساخت خانه محروم در دهستان پشتکوه چهاردانگه

مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری گفت: به‌مناسبت اربعین پروژه آب‌رسانی به مزارع کشاورزی به مساحت ۴۰ هکتار و ساخت خانه محروم در دهستان پشتکوه محروم چهاردانگه را در دستور کار داریم.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: این روزها همه جا صحبت از مهربانی و همدلی است و همه در تکاپو هستند با مهربانی بتوانند مرهمی بر زخم‌هایی بزنند، نیازمندان، کسب و کارهای آسیب‌دیده و بیمارانی که با این ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند با این مهربانی‌ها روحیه‌ای تازه گرفته و می‌دانند تنها نیستند.

در کنار گروه‌های جهادی و مردمی که هرجا احساس کنند نیازی هست به سمتش می‌شتابند هیأت‌های عزاداری و این روزها هم موکب‌های عزاداری در حال تکاپو هستند و با دستانی پر از بخشش و دل‌های مهربان سعی دارند بخشی از نیازهای مردم را تامین کنند و اعتقاد دارند حرکت در این مسیر پیام عاشورایی را بهتر می‌تواند به نسل‌آینده منتقل کند.

محمدصادق محمدی‌کیادهی مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید: از زمانی‌که پای کرونا به جامعه باز شد و باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری به سمت کمک‌های مومنانه سوق یافتیم به‌طوری‌که توانستیم یک‌هزار و ۱۰۰ بسته غذایی را تا قبل از آغاز محرم و ۴۰۰ بسته غذایی را در دهه نخست محرم توزیع کردیم.

وی افزود: موضوع دیگر بحث توزیع موادضدعفونی است که تاکنون به ۲۰هزار لیتر رسیده و در شهرهای ساری، میاندرود، قائمشهر، سیمرغ و بهشهر توزیع شده است.

مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری  بیان کرد: برای روز اربعین نیز بحث توزیع کارت هدیه را در دستور کار داریم.

محمدی یادآور شد: تامین جهیزیه برای ۵ نوعروس قبل از محرم در دستور کار داشتیم.

وی بیان کرد: در کنار این اقدامات بحث تولید ماسک را داشتیم که از همان روزهای ابتدایی که با کمبود ماسک مواجه شدیم در این زمینه ورود پیدا کردیم.

مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری با اشاره به اینکه در کنار اقدامات خدماتی اقدامات جهادی نیز در دستور کار موکب قرار دارد، تصریح کرد: بحث ساخت خانه سیل‌زده در مرزرود فرح‌آباد ساری را در دستور کار داشتیم که افتتاح شد.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین به‌مناسبت اربعین پروژه آبرسانی به مزارع کشاورزی به مساحت ۴۰ هکتار و ساخت خانه محرومان دهستان پشتکوه محروم چهاردانگه را در دستور کار داریم.// فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.