پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هوای مازندران گرمتر می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، مردم مازندران و مسافرانی که به این استان آمدند آخر هفته گذشته را با هوای آفتابی و گرم پشت سر گذاشتند و با وزش باد در شب‌ها و اوایل صبح، خنکی هوا را حس کردند.

دشت ناز ساری که روز جمعه گرم‌ترین نقطه استان با ثبت دمای ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر بود، شب هنگام دمای ۲۵ درجه را در خنک‌ترین زمان تجربه کرد.

معاون اداره کل هواشناسی استان مازندران روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دمای هوای استان از فردا حدود سه درجه سانتی گراد افزایش یافته و گرم‌تر می‌شود.

احمد اسدی افزود: روند افزایشی دما تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد یافت، به طوری که دمای هوای مازندران به حدود ۳۶ درجه سانتی گراد در برخی نقاط خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه افزایش دما بیشتر در مناطق مرکزی و شرقی مازندران رخ می‌دهد، پیش بینی کرد که شهروندان در این مناطق دمای ۳۲ تا ۳۶ درجه بالای صفر را تجربه کنند.

به گفته معاون هواشناسی مازندران، رشد ابر همراه با رگبار پراکنده پدیده جوی غالب در ارتفاعات مازندران در این هفته خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت دریا در این روزها نیز گفت: برای امروز تا ظهر فردا دریا نسبتاً مواج است و بیشینه ارتفاع موج در این مدت به ۱۲۰ سانتی متر می‌رسد و برای شنا و فعالیت ورزشی از جمله جت اسکی مناسب نیست ولی از فردا ظهر شرایط دریای مازندران مناسب خواهد شد.

هواشناسی مازندران کمینه و بیشینه دمای هوای ساری، مرکز مازندران را برای امروز ۲۴ و ۳۲ درجه سانتی گراد پیش بینی کرد.

۲۰۹۶/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.