پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هموطنان از سفر به مازندران پرهیز کنند/ وضعیت قرمز است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های هفته دولت در سومین روز از این هفته در قائمشهر، به خبرنگاران گفت: بحث کرونا یکی دو ماهه حل نمی‌شود و ما باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبک زندگی خود را تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از مشاغل استان مازندران خدماتی است، اظهار کرد: گردشگری یکی از مهم‌ترین مشاغل خدماتی و اقتصادی استان محسوب می‌شود و ما نمی‌توانیم مراکز و مجموعه‌های اقتصادی را تعطیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه قرنطینه به شکل قبلی در دنیا هم انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: الان ما باید به نقطه تعادل در حوزه سلامت و اقتصاد برسیم، ماسک بزنیم، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم بی دلیل از خانه بیرون نیاییم و از سفرهای غیرضروری بپرهیزیم.

حسین زادگان میزان تردد بین شهری استان مازندران را چندین برابر ورودی این استان بیان کرد و گفت: ما تابع دستور مقام معظم رهبری و ملزم به رعایت اصول ستاد ملی کرونا هستیم و اگر پروتکل‌ها را رعایت کنیم توصیه‌های بهداشت و درمان رعایت شود می‌توانیم گردشگری حوزه سلامت را هم داشته باشیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه این استان در وضعیت قرمز به سر می‌برد، گفت: سواحل و مجموعه‌های اقامتی استان امکان هیچ نوع خدمات به گردشگران را ندارند و امکان میزبانی در شأن مردم ایران را نداریم و توقع داریم در ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان، در استان خودشان مشغول به عزاداری باشند و از سفرهای غیرضروری به مازندران خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، افزود: برای اعمال محدودیت‌ها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در کمیته انتظامی و امنیتی پیشنهاد داده شد، و هنوز جواب مثبت یا منفی دریافت نکردیم

کد خبر 5008208
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.