پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همه ما باید نسبت به آموزش و پرورش احساس مسئولیت نماییم

حجت الاسلام و المسلمین تیموری، امام جمعه منطقه چهاردانگه در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت:همه ما در قبال تربیت نسل مسئولیم و باید نسبت به کار آموزش و پرورش احساس مسئولیت نماییم.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، حجت الاسلام و المسلمین تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه در جلسه شورای آموزش و پرورش، با توجه به نزدیک بودن هفته معلم و اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) که می فرماید: « در شگفتم از اینکه انسان در خوراکش می اندیشد که چه بخورد اما به غذای روحش نمی اندیشد.» گفت: همانطور که انسان به غذای جسم احتیاج دارد و توجه می کند که چه بخورد باید به غذای جان و روح خود نیز توجه کند.

 

1

در آموزش و پرورش می خواهیم با علم، مغز نوجوان را روشن کنیم تا اینکه در پرتو علم و دانش از پیامدهای نادانی و گناه در امان باشد و اعمال و رفتار و اعتقاداتش را اصلاح کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین تیموری گفت: همه ما در قبال تربیت نسل مسئولیم و باید نسبت به کار آموزش و پرورش احساس مسئولیت نماییم.

 

در آموزش و پرورش، معلم بسیار اثر گذار است و اگر بتواند فطرت پاک انسانی را در دانش آموزان رشد دهد؛ دانش آموزان می توانند از نظر اعتقادی و رفتاری راه درست را پیدا کنند.

 

امام جمعه منطقه خاطر نشان کرد: نهادها و ادارات منطقه باید با همکاری آموزش و پرورش جهت آموزش خانواده ها همت گمارند. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.