پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همزمان با سراسر کشور، زنگ شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مدارس منطقه چهاردانگه نواخته شد

زنگ شروع سال تحصیلی جدید با حضور رئیس اداره استعداد های درخشان استان در دبیرستان معلمان کیاسر به‌صدا در آمد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور عاطفه شورزندی رئیس اداره استعداد های درخشان مازندران، حامد خلیلی‌ازنی رئیس اداره آموزش و پرورش، سلمان ستاری بخشدار منطقه چهاردانگه و سایر مسئولین منطقه در دبیرستان معلمان شهر کیاسر برگزار شد.

زنگ شروع سال تحصیلی توسط پدر گرانقدر شهید خواجه محله نواخته شد و سپس دانش آموزان در کلاس های درس حضور پیدا کردند.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید  تصریح کرد: «اینکه ما با فراغ بال همچنین جشن هایی را برگزار می‌کنیم، مرهون و مدیون فداکاری شهدای گرانقدر دفاع مقدس است.»

خلیلی با ابراز امیدواری از تداوم حضور دانش آموزان در مدارس بیان کرد: «امروز قریب به ۱۵۰۰ دانش آموز در ۶۲ مدرسه منطقه چهاردانگه در کلاس درس حضور یافتند.»

رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه در پایان با اشاره به سازماندهی دقیق همکاران در مدارس منطقه اظهار کرد: «با وجود موانعی که وجود داشت، هیچ کدام از کلاس های ما بدون معلم نماند و تمامی همکاران در مدارس سازماندهی شدند.»

سلمان ستاری بخشدار چهاردانگه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید اظهار داشت، تداوم آموزش حضوری در مدارس منطقه، کار معلمان ، دانش آموزان و خانواده ها را تسهیل می کند.

وی با اشاره به استعداد دانش آموزانمنطقه تاکید کرد: با وجود امکانات کم مدارس منطقه، دانش آموزان مستعد شکوفا و راهی جاکعه می شوند.

بخشدار چهاردانگه با تشکر از تلاش کادر آموزش و پرورش به ویژه معلمان افزود: ثمره تلاش مضاعف مدیران و معلمان مدارس، دانش آموزانی هستند که در جامعه از جایگاه والایی برخوردار می شوند.

«عاطفه شورزندی» رئیس اداره استعدادهای درخشان مازندران با بیان اهمیت سلامتی دانش آموزان عنوان کرد: «اصل اول بازگشایی مدارس، سلامتی دانش آموزان است و چهار ضلع دانش آموز، خانواده، کادر اجرایی و دبیران در تحقق این اصل نقش بالقوه‌ای دارند.»

شورزندی ضمن توضیحاتی در خصوص شیوه بازگشایی مدارس تصریح کرد: «مطابق شیوه‌نامه های ابلاغی از سوی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، سایر مدارس نیز به تدریج و با ایمنی بالا بازگشایی می‌شوند.»

رئیس اداره استعدادهای درخشان مازندران با تقدیر از فرهنگیان مازندران و بیان دستاورد های استان در مدت اخیر افزود: «در جشنواره‌ای که در حوزه دبیران داشتیم، بیش از ۲۰ نفر رتبه آوردند و همچنین ۶ نفر در حوزه تالیف کتاب حائز رتبه شدند. ۳۲ هزار ابزار هوشمند با کمک خیرین به دانش آموزان داده شده است. ۴ مدال در کشتی آزاد در رده نوجوانان داشتیم و در مرحله اول المپیاد های علمی دانش آموزان دهم و یازدهم ۹۷۴ نفر و در مرحله دوم ۲۳ نفر پذیرفته شدند و شانس کسب مدال دارند.»

وی افزود: «آموزش و پرورش استان مازندران در شاخص های آموزش و پرورش کل کشور، مخصوصا در زمینه پوشش تحصیلی رتبه اول را دارد.»

شورزندی در پایان از خلیلی رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه و آتشبار مدیر دبیرستان معلمان کیاسر تقدیر و تشکر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.