پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قهرمان جهان و ملی پوش چهاردانگه ای ورزش پیوند اعضا درگذشت

مهدی بوند ملی پوش و قهرمان رشته بولینگ که قرار بود در بازی‌های جهانی ۲۰۱۵ پیوند اعضا شرکت کند، بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

16

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز  به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء، مهدی بوند ملی پوش و قهرمان رشته بولینگ که قرار بود در بازی‌های جهانی ۲۰۱۵ پیوند اعضا شرکت کند، بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

mehdi bovand
بوند از قهرمانان شاخص پیوند اعضا بود که در رشته بولینگ عناوین جهانی متعددی بدست آورده بود.

مهدی بوند در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ آفریقای جنوبی به مدال طلا دست یافته بود و در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ پیوند اعضا در سوئد صاحب مدال نقره شده بود. وی همچنین قهرمان مسابقات خاورمیانه و شمال آفریقا در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ بود که در آن مسابقات صاحب دو مدال طلا شده بود.

 

چهاردانگه نیوز: مهدی بوند فرزند قدرت الله بوند از روستای بندبن چهاردانگه می باشد. پدرشان از فرهنگیان پرتلاش بخش چهاردانگه می باشد که اکنون مسئولیت زایر سرای استان مازندران در مشهد مقدس را به عهده دارد. پیکر مرحوم مهدی بوند در مشهد مقدس یه خاک سپرده شده است. ضمن تسلیت این واقعه جانگداز به خانواده بوند  و اهالی قهرمان پرور بخش چهاردانگه، برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگاه صبر مسئلت داریم.

 

به مناسبت هفتمین شب در گذشت این جهان پهلوان مراسمی در شب چهارشنبه 23 تیر 1394 ازساعت 30 :21 الی 30 :23 در حسینیه چهاردانگه ای های مقیم ساری واقع در بلوار کشاورز منعقد می گردد.

16 نظرات
  1. عباس رمضانی مزدی می گوید

    روحش شاد و یادش گرامی باد. از چهاردانگه نیوز تقاضا دارم که قهرمانان ملی و استانی و کشوری چهاردانگه شناسایی شوند تا ما بیشتر با این عزیزان آشنا شویم.
    ………………………………………….
    چهاردانگه نیوز: تمام سعی ما شناسایی نخبگان چه در زمینه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی می باشیم. به علت مهاجرت خیل عظیم مردم از بخش چهاردانگه دست یاری به سوی تمام افرادی که اطلاعاتی در باره نخبگان دارند دراز می کنیم تااطلاعات خود در باره نخبگان و ورزشکاران ملی را به پایگاه خبری چهاردانگه نیوز ارسال نمایند.

  2. اصغری می گوید

    آقای قدرت‌الله بوند سالهای اول انقلاب مدیر دبستان سعیدآباد بودند. یک آموزگار فوق‌العاده منضبط و سخت‌گیر. ایشون رو بواسطه شغل آموزگاری‌شون خیلی‌ها می‌شناسند امیدوارم خدا بهشون صبر بده که دیدن داغ فرزند واقعا سخته.

  3. یوسفی می گوید

    بنده هم به آقای حاج قدرت بوند وخانواده محترم ایشان درگذشت فرزند عزیزشان راتسلیت گفته , صبر و شکیبایی برای خانواده های داغدار را ازخداوندیکتا خواستارم .

    1. سپیده قمی می گوید

      بی رنگ رخ ات زمانه زندان من است….

  4. عباس اسلامی کیاسری می گوید

    روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

  5. موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت می گوید

    خبردرگذشت فرزند عزیزتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.

  6. علیرضا می گوید

    درگذشت پهلوان حاج مهدی بوند را به جامعه ورزشی بخصوص به خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده .وبرای آن عزیز از دست رفته از خداوند منان غفران الهی مسئلت دارم .و امیدوارم فرزند عزیزش آقا امیر رضا ادامه دهنده راه این بزرگ پهلوان باشد…. آمین

  7. کمال می گوید

    روحش شاد

  8. رضا اصغری می گوید

    روحش شاد و یادش گرامی باد.
    به حاج آقا بوند و خانواده محترمشان تسلیت عرض کرده و آرزوی صبر و شکیبایی را ازخداوند یکتا خواستاریم .

  9. بوند می گوید

    روحش شاد………….
    هرگزم نقش تو از لوح دل وجان نرود
    هرگز از یادم آن سرو خرامان نرود
    آنچنان مهر توام در دل وجان جای گرفت
    که اگر سر برود از دل و از جان نرود
    تقدیم به مهدی عزیز که هیچ وقت هیچ کسی نمیتونه جاشو برای ما پر کنه و یادش برای همیشه در قلب ما سبزه……..

  10. الهام می گوید

    نبودنت ۷ساله شد …..خداحافظ ای هم نشین همیشه

  11. ...... می گوید

    با توام ای رفته از دست هرکجا باشم غمت هست ….

  12. امیررضا بوند می گوید

    بابا مهدی قهرمانم همیشه من دوست دارم .

  13. ..... می گوید

    آه از این غم بی پایان ….

  14. .... می گوید

    آه از این غم بی پایان ….

  15. بوند می گوید

    روحت تا همیشه شاد مرد بزرگ بامعرفت ترین و فداکارترین انسانی که تو زندگیم دیدم تو بودی .مثل تو هرگز برای کسی تکرار نمیشه .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.