پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همزمان باسراسر کشور مانور بازگشایی در مدارس چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگهبه نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، عباسعلی نجفی کرسامی مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه و هیأت همراه در دبستان فردوسی کیاسر با حضور در جمع دانش آموزان، اولیا دانش آموزان پس از نواختن زنگ بازگشایی این روز مهم را به دانش آموزان و همکاران تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه دانش آموزان پس از اجرای برنامه های شاد و متنوع با تمسک به کلام الله مجید و استقبال از طرف مسئولین حاضر و پذیرایی با گل و شیرینی روانه کلاس شدند.

رییس اداره تعلیم و تربیت منطقه چهاردانگه در جمع همکاران فرهنگی در دبستان فردوسی کیاسر گفت: با برگزاری مانور بازگشایی مدارس تلاش کردیم مدیران، معلمان و دانش‌آموزان با حضور در مدارس کاستیها و نواقص را احصا کرده و در روز اول مهر با آمادگی کامل و بدون هرگونه کم و کاستی وارد مدارس شوند و سال جدید تحصیلی را آغاز نمایند.

وی شعار امسال آموزش و پرورش “تهذیب، تحصیل، ورزش، با همت مضاعف و کار مضاعف برای ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی” را یاد آور شد و ابراز داشتامروز در برگزاری مانور بازگشایی مدارس برنامه‌های درسی و کلاسهای دانش‌آموزان نیز مشخص شده و روز اول مهر معلمان با یک پارچگی کامل تدریس خود را در مدارس آغاز خواهند کرد.

نجفی در پایان همچنین خواستار ارتقا آگاهی اولیا دانش آموزان در سال تحصیلی جدید شد و خاطر نشان کرد: ما به حضور مستمر اولیا در مدارس تاکید می‌کنیم، چرا که این حضور باعث افزایش تلاش دانش‌آموزان و نیز آگاهی اولیا از وضعیت درسی دانش‌آموزان خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.