پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش پیاده روی ویژه ششم بهمن ۶۰ در آمل برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پیاده روی خانوادگی ویژه گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ صبح جمعه با حضور خانواده ها و قشرهای مختلف مردم در آمل برگزار شد.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل صبح جمعه در این همایش با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل زالوصفتان تاریخ و منافقان دیروز و امروز اظهار داشت: امروز به پاس قدردانی از شهدا و جانبازان آن روز، این اجتماع بزرگ شکل گرفت تا به جهانیان بفهمانیم ملت ایران همیشه در صحنه و پشتیبان قرآن و ولایت فقیه زمان خود است.

وی با بیان اینکه آمل توسط حضرت امام راحل به عنوان شهر هزار سنگر نامیده و در وصیت نامه امام مزین شده است افزود: آمل، این دیار علویان و تاریخ ساز، همیشه تاریخ ساز بوده و هست و به عنوان پرچمدار مدافع حرم باهشت شهید مدافع حرم، بیش از هزار شهید در دفاع مقدس و ۴۰ شهید در ششم بهمن سال ۶۰ تقدیم کرده است و همیشه و درهمه حال پشتیبان ولایت فقیه هستیم و آمادگی داریم.

حجت الاسلام مرتضوی یادآور شد: مردم تاریخ ساز آمل و اهل ادب و فرهنگ همیشه در تاریخ سربلند خواهند بود و قدردان شهدا و رهرو راه شهیدان و امام هستند.

عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه آمل در ورزش زبانزد است تصریح کرد: امیدواریم همیشه آمل در ورزش ایران اسلامی بدرخشد.

در این مراسم و همایش از برگزیدگان ورزش شهرستان آمل تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.