پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش بین المللی غدیر برگزار می شود/ ارسال مقاله از ۱۱ کشور

0

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله علیمی عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران پیش ازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه دومین همایش بین المللی غدیر با عنوان غدیر و حکمرانی شایسته برگزار می‌شود، افزود: محورهای این همایش با تشکیل کمیته‌های علمی تعیین شده است.

وی اظهار داشت: با شیوع کرونا ویروس تصمیم برآن شد تا این همایش را تا شهریورماه سال جاری تمدید کنیم و این همایش در هشت محور شامل تحلیل مفهومی و مبانی نظری حکمرانی شایسته، ابعاد و سطوح حکمرانی شایسته، ویِژگی ها و مصادیق حکرانی شایسته، راهکارهای تحقق، نشر و آثار و غدیر و نظام‌های سیاسی جهان، آسیب شناسی تحقق حکمرانی شایسته در اندیشه غدیر از جمله محورها است.

وی یادآور شد: مقالات ممتاز و برتر در مجلات قابل قبول ایران و جهان چاپ می‌شود و خوشبختانه همکاری کشورهای اسلامی مانند لبنان، مالزی، ترکیه و غیره در پیش نشست‌های همایش مطلوب است.

علیمی با بیان اینکه دومین همایش بین المللی غدیر ۱۷ مهرماه امسال برگزاری می‌شود، ادامه داد: مهلت دریافت مقالات تا شهریورماه است و پیش بینی می‌شود ۲۵۰ مقاله به دفتر دبیرخانه ارسال شود.

دبیر علمی همایش بین المللی غدیر با عنوان اینکه تاکنون از ۱۱ کشور برای همایش مقاله ارسال شده است، گفت: مالزی، افغانستان، عراق، آذربایجان، تاجیکستان از جمله کشورهایی هستند که همکاری خوبی دارند.

کد خبر 4991673
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.